خرید لوازم خانگی

در زمان خرید لوازم خانگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خرید لوازم خانگی جدید با وجود جذاب بودن، بسیار سخت و پرهزینه است. به همین دلیل در این مطلب 6 نکته را به شما می‌گوییم که در زمان خرید به آنها توجه داشته باشید.

خرید لوازم خانگی جدید را می‌توانیم یکی از هیجان‌انگیزترین و دوست‌داشتنی‌ترین بخش‌های زندگی بدانیم. اما امروزه خرید لوازم خانگی بسیار پرهزینه است و به همین دلیل انتظار داریم این دستگاه‌ها برای سال‌ها دوام داشته باشند و به خوبی کار کنند. بنابراین خرید لوازم خانگی در عین حال که جذاب است، کمی هم نگران‌کننده خواهد بود.

در همین حال، قطار تکنولوژی با سرعت در حال حرکت است و هر روز گزینه‌های جدیدی برای خرید در پیش روی ما قرار می‌گیرد. با این اوصاف، در هنگام خرید حتما باید به یک سری نکات مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید. به همین منظور، در این مطلب قصد داریم 6 نکته مهمی را به شما بگوییم که در زمان خرید لوازم خانگی حتما باید به آنها توجه کنید.

6 نکته برای خرید لوازم خانگی جدید

1. توجه به بودجه موجود و قیمت‌ها

اولین نکته در زمان خرید لوازم خانگی این است که باید به بودجه‌ای که در دست دارید توجه داشته باشید. اما این موضوع را نیز از یاد نبرید که بسیاری اوقات اگر کمی بیشتر هزینه کنید، می‌توانید جنس باکیفیت‌تری را تهیه کند و به مدت طولانی خیالتان از خراب نشدن دستگاهتان راحت باشد. همچنین اگر قصد خرید مجموعه کاملی از لوازم آشپزخانه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم همه آنها را از یک برند و از طریق یک نمایندگی مجاز خریداری کنید؛ چرا که در این صورت قادر خواهید بود لوازم مورد نیازتان را با قیمت مناسب‌تری بخرید.

بنابراین سقف بودجه خود را از قبل در نظر داشته باشید و البته قبل از خرید، حتما نظرهای سایر مصرف کنندگان درباره محصول مورد نظرتان را نیز مطالعه کنید.

2. سنجیدن فضای خانه

با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بسیاری از افراد فضای وسیعی در آشپزخانه خود ندارند و به این ترتیب جای زیادی برای وسایل بزرگ در دسترس نیست. بنابراین فضای خانه خود را بسنجید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این فضا استفاده کنید. شرکت سامسونگ برای کسانی که فضای محدودی در اختیار دارند، یخچال‌های جمع‌وجوری را عرضه کرده است. این یخچال‌ها به خوبی در آشپزخانه‌های کوچک جای می‌گیرند و در عین حال، موتور توانمند و پرقدرتی هم دارند.

در صورتی که به یخچال بزرگتری نیاز دارید و فضایی که در آشپزخانه در دسترس شماست نیز کافی بود، یخچال های ساید بای ساید FSR سامسونگ گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود. در وضعیت فعلی که رفت‌وآمد نیز سخت‌تر شده، شما می‌توانید در این یخچال‌های 765 لیتری سری FSR، مقادیر بیشتری از خریدهای خود را جای بدهید. همچنین با این یخچال‌ها، خیالتان از تازه و مغذی بودن انواع خوراکی‌ها برای مدت طولانی راحت خواهد بود.

خرید لوازم خانگی

اگر به فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی و خوراکی‌های خود نیاز داشتید، اما فضای زیادی در آشپزخانه خود ندارید، ما یخچال و فریزرهای دو قلوی سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این یخچال‌ها در دو مدل RZ30 و RR30 به قابلیت درب معکوس شونده مجهز هستند و شما می‌توانید درها را مطابق با نیاز خود به گونه‌ای تنظیم کنید که از سمت چپ یا راست باز شوند. با وجود این قابلیت، نحوه باز شدن در یخچال تاثیری روی چیدمان لوازم آشپزخانه نمی‌گذارد.

به این ترتیب به شما توصیه می‌کنیم برای انجام خرید بهتر و انتخاب درست‌تر، فضایی که برای یخچال، لباسشویی یا هر وسیله دیگری در نظر گرفته‌اید را اندازه بگیرید و دقت داشته باشید که در اندازه‌گیری خود به مسائلی مانند فضای ورودی، راه پله، در منزل، فضای لازم برای جریان هوا و کابل‌های برق نیز توجه کنید.

3. توجه به سبک زندگی و نیازهای خود

سبک زندگی و نیازهای خود و خانواده، یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام خرید لوازم خانگی باید به آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که در جایی بیرون از خانه کار می‌کنید و زمان زیادی را پای اجاق گاز نمی‌گذرانید، می‌توانید خرید یک اجاق گاز گران‌قیمت را فراموش کنید؛ چرا که در این صورت احتمالا یک مایکروفر بیشتر به کار شما بیاید.

خرید لوازم خانگی

مایکروفر سامی 14 سامسونگ یکی از گزینه‌های مناسب برای این دسته از افراد است که به وسیله آن زمان زیادی برای پختن هیچ نوع غذایی نیاز نخواهید داشت. با این مایکروفر می‌توانید خورشت قرمه سبزی را در نصف زمان یا یک پیتزای لذیذ را در مدت 13 دقیقه آماده کنید. فناوری هات بلاست در مایکروفر SAMI14 از خشک شدن غذاها که در بیشتر مایکروفرهای بازار وجود دارد، جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود تمام مواد غذایی به یک اندازه پخته شوند. موتور دوگانه گریل این مایکروفر دارای قدرت 2300 واتی است و توانایی گریل و خوشمزه کردن تمام خوراک‌ها به صورت کامل و یکدست را دارد.

4. توجه به حفظ محیط زیست

در هنگام خرید لوازم خانگی باید به حفظ محیط زیست و بهره‌وری انرژی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر دستگاهی بخرید که بهره‌وری بالا اما مصرف انرژی کمتری دارد، به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و همینطور صرفه‌جویی در هزینه‌های خود کمک کرده‌اید. لوازم خانگی جدید سامسونگ به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که قدرت و توان بالا، اما مصرف انرژی کمی دارند.

ماشین های لباسشویی سری Combo سامسونگ با برخورداری از رتبه مصرفی +++A، مصرف انرژی فوق‌العاده کمی دارد و هزینه برق مصرفی شما را به طور چشمگیری کمتر می‌کند. استفاده از موتور دیجیتال اینورتر در این ماشین لباسشویی، بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی صدا و دوام بسیار بالا را به دنبال داشته است. ماشین های لباسشویی سری کمبو لباس‌های شما را در کمترین زمان ممکن می‌شوید و پس از پایان شست‌وشو، لباس‌هایتان کاملا خشک و بدون هیچگونه چروکی، آماده پوشیدن هستند.

5. خرید آنلاین با بررسی‌های دقیق

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند محصولی که می‌خواهند بخرند را از نزدیک ببینند و آن را لمس کنند، اما حضور در بازارها و اماکن شلوغ در وضعیت فعلی اصلا توصیه نمی‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید گزینه خرید آنلاین را انتخاب کنید. اگر در محیط اینترنت بررسی‌های دقیقی داشته باشید و تجربیات دیگران را نیز بشنوید، می‌توانید خرید اینترنتی خوبی را تجربه کنید.

همچنین با کمی جست‌وجو می‌توانید سایت‌های آنلاین حرفه‌ای را بیابید که تصاویر سه بعدی و اندازه‌های دقیق محصول مد نظرتان را نشان دهد و شما می‌توانید با استفاده از این اطلاعات و همچنین با کمک نظرها و تجربیات سایر مصرف کنندگان، تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

6. در اولویت قرار دادن لوازم هوشمند

امروزه دنیا با سرعت زیاد به سوی هوشمند شدن پیش می‌رود و به همین دلیل توصیه می‌شود خرید لوازم خانگی هوشمند را در اولویت خود بگذارید. این لوازم هوشمند مانند یک دستیار منظم برای کمک کردن به کارهای شما عمل می‌کنند. به عنوان مثال می‌توانیم به کولرهای هوشمند Windfree سامسونگ اشاره کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به وسیله اپلیکیشن مخصوص آن، قبل از رسیدن به خانه کولر را روشن کنید و به محض رسیدن به منزل، فضایی خنک را در خانه خود داشته باشید.

کولرهای ویندفری سامسونگ علاوه بر هوشمند بودن، از موتور دیجیتال اینورتر استفاده می‌کنند و به همین دلیل مصرف برق بهینه‌ای هم در مقایسه با سایر کمپرسورها دارند. علاوه بر این، در صورتی که لوازم خانگی هوشمند سامسونگ دچار ایراد و مشکلی بشوند، می‌توانید مشکل را با سیستم عیب‌یاب هوشمند آنها به راحتی حل کنید.

خرید لوازم خانگی

کولر گازی AR7000 سامسونگ از سیستم عیب‌یاب خودکار به نام «چک هوشمند» بهره می‌برد که در صورت بروز مشکل، در همان مراحل اولیه مشکل به وجود آمده را بررسی می‌کند و راهکارهای لازم را به وسیله یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند شما در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب دیگر نیازی ندارید برای هر مشکلی به سراغ تکنسین‌های فنی بروید و در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود.

این کولرهای گازی که به کمپرسورهای اینورتر دیجیتال کم مصرف و پربازده مجهز شده‌اند، از طراحی سه گوش هم برخوردار هستند که این سبک معماری فناورانه موجب شده جریان هوا با پوشش‌دهی بیشتر و سرعت بالا به تمام گوشه‌های خانه برسد و کل محیط منزل شما به خوبی خنک می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*