گلکسی واچ 4

نگاهی به طراحی گلکسی واچ 4 ، نسل چهارم ساعت های هوشمند سامسونگ

گلکسی واچ 4 به عنوان نسل چهارم ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی شده است. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های طراحی و ساخت Galaxy Watch 4 می‌اندازیم.

امروزه سبک‌های زندگی خاص به منظور ابراز شخصیت و پرستیژ توسط افراد مختلف انتخاب می‌شوند و کارهایی که انجام می‌شوند یا وسایلی که انتخاب می‌شوند، بیان‌گر سبک زندگی افراد است. از لباس گرفته تا ابزارهای دیجیتالی که برای خود انتخاب می‌کنیم، همگی شخصیت ما را بیان می‌کنند. در این بین، ساعت مچی یکی از وسایلی است که نقش زیادی در ابراز شخصیت افراد بیان می‌کنند. در حال حاضر ساعت‌ها از فرم سنتی خود خارج شده‌اند و در قالب ساعت های هوشمند، ماهیت تازه‌ای پیدا کرده‌اند و به بخش مهمی در ابراز شخصیت و پرستیژ ما تبدیل شده‌اند.

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که حضور فعالی در بازار ساعت های هوشمند دارد و ساعت های هوشمند عرضه شده توسط این شرکت، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. نسل چهارم ساعت های هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ 4 – Samsung Galaxy Watch 4 است که شکل دایره‌ای این سری را حفظ کرده است. سامسونگ برای این ساعت، انواع بندها و طرح‌های قابل تنظیم را ارائه کرده که هر یک از آنها می‌تواند سبک زندگی مدرن و خاص افراد را بیان کنند.

گلکسی واچ 4

اینسیک چانگ یکی از اعضای تیم طراحی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 است که در این باره گفته شکل دایره‌ای به عنوان هسته اصلی طراحی این سری در Galaxy Watch 4 استفاده شده تا هویت این ساعت را حفظ کنیم و اصالت آن را به نمایش بگذاریم. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی به روند طراحی گلکسی واچ 4 به عنوان نسل چهارم ساعت های هوشمند سامسونگ بیندازیم.

بررسی طراحی گلکسی واچ 4 سامسونگ

توجه به عنصر اصلی و دوری از عناصر غیر ضروری

هویت بنادین گلکسی واچ 4، شکل دایره‌ای آن است که از شکل ساده و البته صیقل خورده‌ای بهره می‌برد. این سبک طراحی باعث شده ساعت های هوشمند سری Galaxy سامسونگ به ساعت‌های سنتی و کلاسیک شباهت پیدا کنند. تیم طراحی سامسونگ تلاش کرده ساختاری کاربرپسند و جذاب را به وجود بیاورند که ظاهر محصولی متفاوت و به دور از پیچیدگی را ارائه کند.

گلکسی واچ 4

طراحان به این منظور، عناصر تزئینی و غیر ضروری را از روی ساعت حذف کرده‌اند تا بدین ترتیب تمام توجه افراد روی اصل دستگاه باشد. بنابراین ساعت هوشمندی طراحی شده که به ساعت‌های سنتی شباهت دارد، اما از قابلیت‌های هوشمند و مدرن برخوردار است. به‌کارگیری این سبک موجب شده ساعتی با ویژگی‌های فرازمانی و ماندگار طراحی شود و گلکسی واچ 4 به یک گجت عالی و کاربردی روی مچ دست کاربر تبدیل شود.

هویت یگانه و طراحی منحصربه‌فرد

نسل چهارم ساعت های هوشمند سامسونگ در مدل‌های Watch 4 و Watch 4 Classic عرضه می‌شود. هر دو مدل از زبان طراحی خاص و منحصربه‌فردی استفاده می‌کنند و هویت یکتا، منسجم و یکپارچه‌ای در آنها جاری شده است. ماهیت دایره‌ای شکل ساعت باعث شده شاهد طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش و قاب و بند هر دو مدل هستیم که ایده جسورانه سامسونگ برای خلق یک مفهوم تازه در طراحی ساعت را بیان می‌کند. این سبک طراحی با ایده‌های پیشین مثل طراحی مینیمال و کلاسیک تفاوت دارد و طرح خاص و منحصربه‌فردی را به وجود آورده است.

گلکسی واچ 4

هر دو مدل ساعت گلکسی واچ 4 و نسخه کلاسیک به لطف داشتن این طراحی متفاوت، هویت منحصربه‌فرد و یکپارچه‌ای دارند.

طراحی منسجم و متناسب برای راحتی هرچه بیشتر

بند این ساعت به صورت سرتاسری و یکپارچه به قاب و بدنه ساعت اتصال پیدا کرده و سامسونگ با هدف برجسته کردن صفحه نمایش، طرح بدون حاشیه و منسجمی را برای قاب آن در نظر گرفته‌اند. این سبک طراحی، زیبایی بیشتری را به وجود آورده و موجب تناسب بهینه‌ای برای استفاده راحت‌تر کاربران شده است. سامسونگ برای طراحی گلکسی واچ 4 و رسیدن به اهداف خود، آزمایش‌های بسیاری را روی ماکت‌ها و مدل‌ها انجام داده تا در نهایت به منعطف‌ترین و باریک‌ترین ساختار ممکن رسیده است.

گلکسی واچ 4

طراحی دقیق

با توجه به تماس بسیار نزدیک ساعت های هوشمند با بدن کاربران، این گجت‌های جذاب قادر هستند نوع حرکات و داده‌های مربوط به سلامتی کاربر را بررسی کنند. سامسونگ به این موضوع و امر نظارت و ردیابی سلامتی توجه بسیاری داشته و راهکارهای متناسب و بهینه‌ای را برای این منظور ارائه کرده است.

گلکسی واچ 4

بند H-Wing یکی از این راهکارها است که به صفحه نمایش اتصال پیدا می‌کند و اتصال محکم سنسورهای زیر ساعت به مچ دست فرد را در پی دارد. استحکام این اتصال برای اموری مانند اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب بسیار مهم است.

انتخاب‌های متنوع

یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی، رنگ است که نقش بزرگی را در بیان شخصیت و پرستیژ فرد بیان می‌کند. سامسونگ برای ساعت هوشمند Watch 4 بندهای متنوعی را عرضه کرده تا کاربران بتوانند متناسب با سلیقه و استایل خود، یکی را انتخاب کنند. سامسونگ علاوه بر بندهای متنوع، قاب‌های بدنه را نیز در رنگ‌های متنوعی طراحی کرده و مشتریان این ساعت هوشمند می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، سبز، نقره‌ای و صورتی خریداری کنند. گلکسی واچ 4 کلاسیک هم در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

گلکسی واچ 4

رنگ، تنها وجه تمایز بندهای گلکسی واچ 4 نیست و سامسونگ بندهای این ساعت را در انواع مختلفی مانند ورزشی یا چرمی در دسترس کاربران قرار داده تا فرد بتواند متناسب با سلیقه و نیاز خود، نوع و رنگ مورد علاقه‌اش را برگزیند. در مجموع رنگ‌ها و مدل‌ها به اندازه‌ای متنوع هستند که شما می‌توانید از بین هزار ترکیب متنوع، ساعت و بند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به خودتان هدیه دهید

کاربران ساعت هوشمند خود را در جایی با خود به همراه دارند و این گجت جذاب می‌تواند شخصیت و پرستیژ فرد را بیان کند. بنابراین وجود قابلیت‌های شخصی‌سازی مختلف باعث می‌شود علاوه بر حفظ فردیت کاربر، تجربه‌ای راضی کننده و زیبا در زندگی روزمره برای کاربر ایجاد شود.

گلکسی واچ 4

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*