نمایشگر گیمینگ ایسوس

معرفی نمایشگر گیمینگ ایسوس TUF Gaming VG30VQL1A

نمایشگر گیمینگ ایسوس TUF Gaming VG30VQL1A معرفی شد. این مانیتور مخصوص بازی برای هر قشر از گیمرها طراحی و ساخته شده است.

استفاده از یک مانیتور مناسب در زمان بازی کردن ممکن است روند بازی را از باختن به بردن تغییر دهد. شرکت ایسوس با توجه به اهمیت این موضوع برای گیمرها، نمایشگر جدید TUF Gaming VG30VQL1A را معرفی کرده که برای تمام گیمرها طراحی و ساخته شده است. این مانیتور گیمینگ دارای پنل 30 اینچی با نسبت تصویر 21 به 9، رزولوشن تصویر بسیار بالای WFHD، نرخ تازه سازی تصویر 200 هرتزی و فقط یک میلی‌ثانیه زمان تاخیر است و با چنین ویژگی‌هایی، تمام جزئیات میدان بازی را فوق‌العاده روان و بهتر از هر نمایشگر دیگری به نمایش می‌گذارد.

نمایشگر گیمینگ ایسوس

از دیگر ویژگی‌های نمایشگر گیمینگ ایسوس TUF Gaming VG30VQL1A می‌توان به قابلیت AMD FreeSync برای جلوگیری از شکستگی تصویر و HDR برای کیفیت تصویر بیشتر اشاره کرد. اما مشخصات، قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و نکات جالب این نمایشگر جدید به همین جا ختم نمی‌شود و در ادامه، بیشتر به معرفی این مانیتور جذاب می‌پردازیم.

ویژگی های نمایشگر گیمینگ ایسوس TUF Gaming VG30VQL1A

داشتن عمق و زاویه دید مناسب با چشم کاربر، یکی از ویژگی‌های مهمی است که هر نمایشگر گیمینگی باید داشته باشد و تجربه بهتری از نگاه کردن به پنل نمایشگر را به وجود می‌آورد. نمایشگر جدید Asus دارای خمیدگی 1500R است که زاویه دید بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. به این ترتیب در زمان بازی کردن یا تماشای هر محتوای دیگری، همه جزئیات به نمایش درآمده در نمایشگر در راس دید شما هستند.

نمایشگر گیمینگ ایسوس

نرخ تازه‌سازی بالای تصویر نیز نکته جالب و پراهمیت دیگری است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد از گیمینگ را برای گیمرها فراهم می‌کند. نمایشگر TUF Gaming VG30VQL1A با نرخ تازه سازی 200 هرتزی، هر چیزی را در هر شرایطی به طور واضح به شما نشان می‌دهد. نرخ تازه‌سازی بالا برای از دست نرفتن حرکات سریع و زاویه دید صحیح برای تماشای دقیق جزئیات در بازی‌ها، دو نکته بسیار مهم برای یک نمایشگر گیمینگ محسوب می‌شوند. در نمایشگر TUF Gaming VG30VQL1A زمان تاخیر نیز فقط یک میلی‌ثانیه است و به این ترتیب تمام جزئیات فورا به چشم شما می‌رسند.

یکی از مشکلات رایج بسیاری از مانیتورها برای گیمرها، شکستگی تصویر است. این اتفاق به دلیل ناهماهنگی بین فریم ریت رندر شده با فریم نمایش داده شده در نمایشگر به صورت آنی رخ می‌دهد که در نتیجه، بخشی از تصویر دچار پارگی شده یا دیده نمی‌شود. در نمایشگر جدید ایسوس شاهد به‌کارگیری فناوری AMD FreeSync Premium هستیم که این مشکل را به طور کامل برطرف می‌کند. بنابراین گیمرها می‌توانند در زمان بازی کردن، تمام جزئیات را به خوبی و درستی مشاهده کنند. این فناوری باعث می‌شود میزان فریم‌های در حال رندر با فریم‌های نمایش داده شده کاملا مطابق هم باشند.

نمایشگر گیمینگ ایسوس

امروزه می‌بینیم که کیفیت و گرافیک بازی‌ها پیشرفت چشمگیری کرده و محیط بازی‌ها روز به روز زیباتر می‌شوند. به این ترتیب هر چیزی در بین ما جلوه سینماتیک و زیباتری پیدا می‌کند که این به لطف اصلاح رنگ و افزایش جزئیات در سطح اشیا به دست آمده است. اما ما برای تماشای این جلوه‌های زیبا به نمایشگری نیاز داریم که گستره رنگی خوبی داشته باشد.

نمایشگر گیمینگ ایسوس TUF Gaming VG30VQL1A از 127 درصد رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند و همه چیز را به خوبی و به صورت دقیق به نمایش درمی‌آورد. در پشت مانیتور هم شاهد حضور جدیدترین استانداردهای ورودی تصویر مانند HMDI و دیسپلی پورت هستیم که قادر هستند فریم به فریم تصاویر را با کمترین میزان تاخیر و با بالاترین نرخ تازه‌سازی منتقل کند.

گیمرها در بازی‌های سبک شوتینگ یا FPS و حتی MMO و RPG معمولا با مشکل افت شفافیت اشیا در زمان جابه‌جایی‌های بسیار سریع روبه‌رو می‌شوند. خیلی از نمایشگرهای موجود در بازار، رفرش ریت یا نرخ تازه سازی بالایی دارند و می‌توانند همه چیز را خیلی سریع و روان به شما نشان بدهند؛ اما چنین حرکاتی ممکن است باعث تار شدن تصویر نیز بشوند و به همین دلیل ایسوس راهکاری را برای حل این مشکل ارائه کرده است.

نمایشگر گیمینگ ایسوس

ایسوس به صورت انحصاری در این نمایشگر و همچنین سایر نمایشگرهای گیمینگ خود از فناوری Ultra Low Motion Blur استفاده کرده که باعث می‌شود وقتی اشیا با سرعت در حال حرکت هستند، تصویر به نمایش درآمده از آنها شفاف بوده و تار نشود. علاوه بر این دو فناوری انحصاری دیگر نیز در این نمایشگر گیمینگ ایسوس ارائه شده که یکی از آنها Shadow Boost است. این فناوری نیز نقاط تیره در محیط بازی را به طور هوشمند و خودکار روشن‌تر می‌کند و به این ترتیب شما می‌توانید نقاط تیره محیط بازی را راحت‌تر و شفاف‌تر از سایر گیمرها مشاهده کنید. البته این امکان فراهم شده که میزان روشنایی این نرم افزار به صورت دلخواه، کم، زیاد یا حتی به طور کامل غیر فعال شود که به این منظور فقط باید برنامه ASUS DisplayWidget را نصب کنید.

رابط کاربری مانیتور TUF Gaming VG30VQL1A ایسوس قابلیت پشتیبانی از GamePlus و GameVisual را نیز دارد که قابلیت اول یعنی گیم پلاس، ویژگی‌های نمایش نشان اسلحه (Crosshair) در مانیتور، نشان دادن فریم ریت به صورت آنی و تایمر مخصوص بازی‌های MMO RPG را برای شما به ارمغان می‌آورد. قابلیت گیم ویژوال نیز برای تنظیم روشنایی و رنگ مانیتور برای هر نوع از بازی‌ها و کاربری‌ها کاربرد دارد. این دو قابلیت انحصاری را می‌توانید به وسیله رابط سخت افزاری مانیتور یعنی کلیدهای پشت نمایشگر، استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*