ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4

حالا می‌توانید با ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک وبگردی کنید

یک قابلیت دیگر به مجموعه ویژگی‌های سری Galaxy Watch 4 سامسونگ اضافه شد. حالا کاربران ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک می‌توانند از گشت و گذار در وب لذت ببرند.

مرورگر اینترنت سامسونگ برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک منتشر شد. هر دو ساعت اشاره شده از سیستم عامل Wear OS گوگل بهره می‌برند.

البته با توجه به ابعاد کوچک نمایشگر، وبگردی در آنها چندان دلچسب نخواهد بود؛ اما ممکن است در مواقع ضروری مجبور شوید که از ساعت هوشمند خود برای اینکار استفاده کنید و دقیقا همانجاست که مرورگر وب سامسونگ به کمک شما می‌آيد.

ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4

سامسونگ مرورگر خود را برای ارائه یک تجربه کاربری مناسب روی Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic بهینه کرده است. به گفته سامسونگ وقتی اولین صفحه اینترنتی را باز می‌کنید، یک راهنما به کمک شما می‌آید و همچنین می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه، پیج مورد نظر را به صورت کامل بررسی کنید.

در کل شما می توانید برخی از سایت‌ها را بوک مارک کنید، روی برخی دیگر زوم کنید و تعدادی از کار‌های اینترنتی خود را هم بدون استرس انجام دهید. همچنین یک میانبر وجود دارد که صفحه اینترنتی را مستقیما به گوشی سامسونگی که به ساعت متصل شده، می‌فرستد.

ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک از ویژگی‌های تحسین برانگیزی بهره می‌بردند و اضافه شدن مرورگر وب هم یک امتیاز مثبت برای آنها تلقی می‌شود؛‌ اما این یک ویژگی انقلابی محسوب نمی‌شود. ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ که با سیستم عامل تایزن عرضه می‌شدند نیز دارای مرورگر وب بودند. دیگر برندهای تولید کننده ساعت هوشمند نیز قابلیت وبگردی را در محصولات خود گنجانده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*