کارت گرافیک جدید AMD Radeon RX 6600

کارت گرافیک جدید AMD Radeon RX 6600 معرفی شد

کارت گرافیک جدید AMD Radeon RX 6600 با معماری RDNA-2 و ۸ گیگابایت حافظه با هدف بهبود گیمینگ با رزولوشن 1080p روی سیستم‌ها معرفی شد.

کمپانی AMD از جدیدترین کارت گرافیک خودش به نام RX 6600 رونمایی کرد. کارت گرافیک جدید AMD Radeon RX 6600 قرار است در ماه جولای وارد بازارهای جهانی شود. این چیپ از معماری RDNA-2 بهره می‌برد و طبق اعلام سازنده، مناسب گیمینگ است. این کارت گرافیک می‌تواند بازی‌هایی با رفرش ریت بالا را با رزولوشن 1080p اجرا کند.

کارت گرافیک RX 6600 علاوه بر استفاده از معماری RDNA-2، دارای حافظه ۸ گیگابایتی DDR6 نیز هست. سرعت کلاک آن در حالت بوست تا ۲۴۹۱ مگاهرنز بالا می‌رود، دارای ۳۲ مگابایت کش بی‌نهایت و توان نهایی برد ۱۳۲ وات است. این کارت گرافیک از اسلات PCIe 4.0 x 8 نیز بهره می‌برد.

بدیهیست که کارت گرافیک جدید RX 6600 با ویندوز ۱۱ و فناوری AMD Smart Access سازگار است. این قطعه فناوری ارتقا کیفیت فضایی AMD Fidelity FX Super Resolution را ارائه می‌کند و عملکرد آن ۱.۳ برابر بهتر از کارت‌های گرافیک هم رده خود در بازار خواهد بود.

اسکات هرکلمن، نایب رئیس و مدیر کل واحد تجارت گرافیک شرکت AMD در بیانیه‌ای عنوان کرد: این شرکت امیدوار به بهبود چشمگیر تصاویر بصری در بازی‌ها است. کارت گرافیک RX 6600 تجربه گیمینگ 1080p را به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد کرد.

قیمت این کارت گرافیک ۳۲۹ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*