مشخصات شیائومی می ۱۲ و می ۱۲ اولترا لو رفت

مشخصات شیائومی می ۱۲ و می ۱۲ اولترا لو رفت

یک افشاگر چینی مشخصات شیائومی می ۱۲ و می ۱۲ اولترا را لو داده است. این دو گوشی، اولین پرچمدارانی خواهند بود که به چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام مجهز می‌شوند.

هر زمانی که کوالکام از یک چیپست پرچمدار اسنپدراگون رونمایی می‌کند، رقابت یین گوشی‌سازهای اندرویدی آغاز می‌شود. همه دوست دارند نخستین شرکتی باشند که یک گوشی مجهز به چیپست جدید کوالکام را عرضه می‌کنند.

طبق آخرین گزارش‌ها، باید در اواسط دسامبر منتظر نخستین گوشی‌هایی باشیم که به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه می‌شوند. گوشی‌سازهای مطرح چینی هم سخت در تلاش هستند که نمایندگانی را در بین این محصولات داشته باشند. یکی از آن‌ها شیائومی است که گوشی‌های مدل Mi 12 را عرضه خواهد کرد.

مهم‌ترین مشخصات شیائومی می ۱۲ و می ۱۲ اولترا

امروز یکی از افشاگران مطرح چینی، مشخصات شیائومی می ۱۲ و می ۱۲ اولترا را فاش کرده است. نسل جدید گوشی‌های سری می شیائومی با سرعت شگفت‌انگیز ۱۰۰ واتی شارژ می‌شوند. این درحالیست که نسخه معمولی و پرو هر دو به یک باتری با ظرفیت حدودی ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند. مدل اولترا نیز در صورت عرضه به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهژ می‌شود.

مشخصات شیائومی می ۱۲ و می ۱۲ اولترا لو رفت

پرچمداران جدید شیائومی از طراحی و متریال دو هسته‌ای برخوردار است که به دستگاه کمک می‌کند چگالی انرژی بیشتری داشته باشد و در نتیجه یک باتری بزرگ در بدنه‌ای باریک قرار بگیرد. این جذاب است که یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در بدنه‌ای با ضخامت کم حصور داشته باشد. هرچند این سبک طراحی هیچ تأثیری روی وزن دیوایس نمی‌گذارد.

از نظر طراحی گفته می‌شود گوشی‌های سری شیائومی می ۱۲ به گوشی تازه معرفی شده شیائومی Civi شبیه هستند. روی قاب جلویی گوشی یک نمایشگر هیپربولوئید با حاشیه‌هایی فوق باریک قرار دارد. در پشت گوشی هم از یک قاب سرامیکی بسیار جذاب استفاده می‌شود. این قاب الگو، ظاهر و احساسی را ارائه می‌کند که قاب‌های شیشه‌ای قادر به ارائه آن نیستند.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ۱۲، آغازگر پیشرفت‌های بزرگ شیائومی در فناوری باتری

دوربین‌های این خانواده از یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. این برخلاف گژارش‌های اولیه‌ای است که به حضور یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روی این گوشی‌ها اشاره می‌کردند. گفته می‌شود این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قادر است امکان فیلمبرداری سوپر اسلوموشن ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه‌ای را در اختیار کاربران بگذارد. در کنار این دوربین، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید بسیار باکیفیت هم قرار گرفته است. علاوه بر این، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو زوم پریسکوپی هم در سیستم دوربین سه‌گانه این گوشی حضور دارد.

از دیگر مشخصات شیائومی می ۱۲ و می ۱۲ پرو می‌توان به حضور چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ در زیر قاب آن‌ها اشاره کرد. نمایشگر این گوشی از یک پنل LTPO با نرخ رفرش متغیر مثل آیفون ۱۳ پرو اپل استفاده می‌کند که می‌تواند رفرش ریت بین ۱تا ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. این یعنی رفرش ریت نمایشگر گوشی بسته به محتوایی که روی صقحه به نمایش درمی‌آید به صورت خودکار تغییر می‌کند تا روی مصرف انرژی هم تأثیر زیادی نگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*