قهرمانان کشتی کشور

مدیرعامل همراه اول از قهرمانان کشتی کشور تجلیل کرد

مدیرعامل همراه اول طی مراسمی از قهرمانان کشتی کشور که در مسابقات جهانی 2021 نروژ افتخار آفرین شدند، تقدیر و تجلیل کرد.

صبح روز 25 مهر 1400 مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی کشور در مسابقات جهانی 2021 نروژ برگزار شد که در آن مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول از این قهرمانان تقدیر کرد.

تجلیل از قهرمانان کشتی کشور

مدیرعامل همراه اول در این مراسم از قهرمانان تیم ملی کشتی ایران که در مسابقات جهانی 2021 افتخار آفرین شدند تشکر کرد و گفت خداوند به شما قهرمانان کشور نعمتی را اعطا کرده تا بتوانید دل مردم کشور را شاد کنید. وی افزود امروز شما به عنوان سفیران شادی محسوب می‌شوید که من به عنوان حامی فدراسیون کشتی تا زمانی که در مقام مدیرعاملی همراه اول باشم همچنان حمایت از ورزش اول کشور را در دستور کار خود قرار خواهم داد.

اخوان بهابادی در ادامه با اشاره به این که اپراتور همراه اول از این حمایت‌ها فقط به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی نبوده گفت رئیس فدراسیون کشتی همواره با انگیزه و روحیه بالا امور مربوط به کشتی‌گیران را پیگیری کرده و باید قدر ایشان را بدانید.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم با تشکر از اپراتور همراه اول بابت حمایت‌هایی که باعث کسب افتخارات متعدد در کشتی شد گفت همراه اول ثابت کرده که دوست دوران سخت است؛ چرا که در دوران خوشی همه در کنارمان خواهند بود. رئیس فدراسیون کشتی دوره مربوط به پهلوان تختی، سال‌های 1361 تا 1365 با حضور بزرگانی چون عبدالله موحد و دوره 1374 تا 1381 را به عنوان دوران طلایی کشتی کشورمان دانست.

لازم به ذکر است اپراتور همراه اول که به عنوان حامی مالی فدراسیون کشتی ایران محسوب می‌شود در این مراسم از قهرمانان ورزش کشتی کشور در مسابقات جهانی 2021 نروژ تقدیر کرد و برای تمامی آنان به همراه اعضای خانواده‌هایشان هزینه سفر به مدت یک هفته به مشهد مقدس را در نظر گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*