جشنواره مدیریت دانش همراه اول

چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با رویکرد تحول دیجیتال برگزار شد

چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با هدف گام برداشتن در راستای چشم‌انداز تحقق رویای دیجیتال تحت یک رویداد دو روزه برگزار شد.

چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول همزمان با اوج‌گیری نقش دانش، نوآوری و پیدایش فناوری‌های نوین با هدف گام برداشتن در راستای چشم‌انداز تحقق رویای دیجیتال به صورت حضوری و مجازی در روز 19 مهرماه در قالب یک رویداد دو روزه برگزار شد. در این رویداد مدیران ارشد و کارشناسانی از گروه همراه اول حضور داشتند.

برگزاری چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل اپراتور همراه اول در اولین روز این رویداد به سخنرانی پرداخت. در ادامه نیز پنل تخصصی 5G با حضور مدیران ارشد از حوزه‌های کسب و کار، فنی و راهبردی برگزار گردید. دومین روز از این رویداد نیز امروز سه شنبه 20 مهرماه برگزار شد و در آن پس از ارائه دستاوردهای دانشی اعضای تیم همراه اول، از دانشکاران برتر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است از آنجایی که دانش به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل رقابتی در حفظ جایگاه‌های شرکت‌ها به شمار می‌رود، همراه اول طی سال‌های گذشته به موضوع مدیریت دانش توجه ویژه‌ای داشته و این موضوع مهم در برنامه راهبردی شرکت نیز در دستور کار گرفته است.