پیکسل ۶

گوگل پیکسل ۶ به عنوان یک گوشی پرچم دار زیادی ارزان است!

چند ساعت بیشتر به معرفی گوشی‌های سری گوگل پیکسل ۶ باقی نمانده است. تصویری از قفسه‌های یک فروشگاه منتشر شده که نشان می‌دهد قیمت سری Pixel 6 شگفت انگیز است.

تا ساعاتی دیگر گوگل از گوشی‌های جدید سری Pixel 6 خود رونمایی می‌کند. اما از همین حالا اطلاعات زیادی از جمله قیمت این محصولات فاش شده است. آمازون صفحه‌ای را مخصوص به گوشی پیکسل ۶ پرو گوگل راه‌اندازی کرده و قیمت ۸۴۹ پوند را هم در جلوی آن قرار داده است. با تبدیل این مقدار به دلار، قیمت پیکسل ۶ پرو برای بازارهای جهانی حدوداً ۱،۱۶۰ دلار خواهد بود.

قیمت شگفت‌انگیز گوشی‌های گوگل پیکسل ۶

طبق آنچه که در گزارش‌های پیشین منتشر شده بود، قرار بود گوگل نسخه اصلی گوگل پیکسل ۶ را با حدود قیمت ۷۴۹ تا ۸۵۰ دلاری عرضه کند و نسخه پرو نیز با قیمتی بین ۱،۰۴۹ تا ۱،۰۹۹ دلار وارد بازار شود. اما تصویری که امروز توسط یک افشاگر از قفسه‌های فروشگاه Target منتشر شده، نشان می‌دهد قیمت پرچمداران جدید گوگل کمتر از این قیمت‌های فاش شده خواهد بود.

پیکسل ۶

اگر این قیمت‌ها واقعی باشد، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Pixel 6 با قیمت ۵۹۹ دلاری عرضه واهد شد که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از گوشی نسل گذشته پیکسل است. این قیمت بسیار جذابی در مقایسه با گوشی‌های آیفون ۱۳ مینی (۶۹۹ دلار) و گلکسی اس ۲۱ سامسونگ (۷۹۹ دلار) است. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Pixel 6 Pro هم با قیمت ۸۹۸ دلاری به فروش خواهد رسید. در حالی که آیفون ۱۳ پرو مکس با قیمت ۱،۰۹۹ و گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ هم با قیمت ۱،۱۹۹ دلاری عرضه می‌شوند.

احتمالاً گوگل می‌خواهد با کاهش حاشیه سود خود در مقایسه با دیگر برندها، سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورد. این کمپانی تراشه سفارشی Tensor را برای حضور در گوشی‌های سری Pixel 6 ساخته است و این می‌تواند به گوگل کمک کند تا در قیمت تمام شده گوشی خود صرفه‌جویی کند.

رونمایی اولیه از گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو با تراشه اختصاصی Tensor

همانطور که احتمالاً در خبرها خوانده‌اید، گوشی‌های جدید پیکسل از نمایشگری با نرخ رفرش بالا، سنسورهای دوربین بزرگ‌تر و باتری‌هایی پرانرژی‌تر از گذشته بهره‌مند خواهند بود. از نظر وزنی هم گوشی پیکسل ۶ پرو به مراتب سبک‌تر از گوشی‌های پرچمدار رقیب است.

همه این امکانات و ویژگی‌های جذاب به کنار، گوگل پشتیبانی نرم افزاری ۴ ساله و پشتیبانی امنیتی ۵ ساله را برای این گوشی‌ها ارائه خواهد کرد. گوگل سخت در تلاش است تا Pixel 6 بتواند لقب «بهترین گوشی سال ۲۰۲۱» را از آن خودش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*