اتومبیل شاسی بلند نیسان آریا 2022

نیسان آریا معرفی شد؛ شاسی بلند با وقار ژاپنی+عکس

اتومبیل شاسی بلند نیسان آریا 2022 در نمایشگاه دبی اکسپو ۲۰۲۰ رونمایی شد. مهم‌ترین ویژگی Nissan Ariya 2022 پیشرانه الکتریکی با چهار توان است.

برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی از نزدیک به سه هفته پیش استارت خورده و همچنان نیز ادامه دارد. معتبرترین شرکت‌های دنیا به منظور به نمایش گذاشتن دستاوردهای جدید خود که می‌توانند باعث حل مشکلات کره زمین بشوند در نمایشگاه اکسپو 2022 حضور یافته‌اند. یکی از برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه نیسان است که به منظور رونمایی از نیسان آریا 2022 در نمایشگاه اکسپو 2022 حضور پیدا کرده است.

بررسی نیسان آریا 2022 از نظر مشخصات فنی

نیسان آریا

نیسان که به عنوان اسپانسر بخش عمده‌ای هزینه‌های مورد نیاز این نمایشگاه را تأمین می‌کند تا پیش از  این عنوان کرده بود که جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه اکسپو 2022 خواهد آورد. قطعا یکی از بهترین دستاوردهایی که می‌تواند آینده بشر را با تحولات زیادی همراه کند اتومبیل برقی است.

کمپانی نیسان یکی از جدیدترین محصولات خود یعنی کراس اوور نیسان آریا را که به یک پیشرانه الکتریکی مجهز شده است برای رونمایی به نمایشگاه اکسپو 2022 آورده است. این کراس اوور ژاپنی از یک موتور با چهار توان بهره می‌برد که می‌تواند به ترتیب 215، 239، 35 و 338 اسب بخار قدرت را با تکیه بر باتری خود تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*