سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy

سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy – محافظان کهکشان

بازی محافظان کهکشان یک هفته دیگر منتشر خواهد شد؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy نسبتا مناسب است و آن را با یک سخت افزار متوسط رو به بالا می‌توانید اجرا کنید اما برای تجربه این نسخه به شکل ایده‌آل باید رایانه‌ی خوبی داشته باشید.

محافظان کهکشان در جریان رویداد E3 2021 از سوی شرکت اسکوئر انیکس معرفی شد و برخلاف انتظار، یک بازی تک نفره‌ی داستانی است. ساخت این بازی را استودیوی ایدوس مونترال (Eidos-Montréal) برعهده داشته که با مجموعه بازی دئوس اکس (Deus Ex) شناخته می‌شود.

این بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص، شما را در نقش استارلرد (Star Lord) قرار می‌دهد و دیگر اعضای تیم محافظان نیز در کنار او قرار دارند اما تحت کنترل هوش مصنوعی خواهند بود. داستان بازی چندین سال پس از به پایان رسیدن یک جنگ بزرگ بین-کهکشانی رخ می‌دهد، جایی که کمتر از یک سال از تشکیل این گروه می‌گذرد و اعضاء هنوز شناخت کاملی از یکدیگر ندارند.

سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy

این دومین همکاری مارول و اسکوئر انیکس است که مدتی قبل بازی شکست خورده و ناموفق انتقام جویان (Avengers) را عرضه کردند. انتقام جویان اگرچه بخش داستانی نسبتا قابل قبولی داشت اما برای عناصر لایو-سرویس، بخش خرید درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و در مدتی کوتاه، 96 درصد بازیکنان خود را از دست داد. خوشبختانه بازی محافظان کهکشان این مشکلات را ندارد و خبری از میکرو ترنزکشن (Microtransactions) نخواهد بود.

البته این بازی هم در ابتدای معرفی چندان مورد توجه قرار نگرفته و حتی از نظر گرافیکی به آن انتقاد شد اما نسخه‌ی نمایش داده شده، نسخه‌ی اصلی نبود و می‌توان انتظار داشت که بازی از نظر جلوه‌های بصری و گرافیکی، بهبود چشم‌گیری داشته باشد.

حالا سیستم مورد نیاز بازی در اعلام شده تا طرفداران از آن آگاه شوند. اولین نکته جالب، فضایی است که بازی برای نصب نیاز دارد؛ شما برای تجربه‌ی این بازی، به 150 گیگابایت فضای خالی نیازمند هستید که برای یک بازی داستانی که «جهان‌باز هم نیست»، بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy

و اما برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i5-4460، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1060 نیازمند هستید. هنوز نمی‌دانیم از چنین سخت افزاری چه نرخ فریم می‌توان دریافت کرد اما از آنجایی که این سیستم به بازی «فار کرای 6» نزدیک است، می‌توان انتظار داشت که نرخ 30 فریم بر ثانیه را در کنار رزولوشن 1080p دریافت کنید که شاید چندان راضی کننده نباشد. البته با کاهش تنظیمات گرافیکی، قطعا می‌توان نرخ فریم را افزایش داد.

برای اجرای بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه و تنظیمات گرافیکی بالا، باید رایانه شما به یک پردازنده Core i7-4790، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1660 مجهز باشد. مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی را در ادامه مطالعه کنید

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4460 @ 3.20GHz / ای ام دی Ryzen 5 1400
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon RX 570
– حافظه ویدیویی (VRAM): حداقل چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 150 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز بازی Guardians of the Galaxy

سیستم پیشنهادی بازی محافظان کهکشان

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل  Core i7-4790 @ 3.60GHz / ای ام دی Ryzen 5 1600
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1660 Super / ای ام دی Radeon RX 590
– حافظه ویدیویی (VRAM): شش گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 150 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

به گفته‌ی استودیوی سازنده، بازیکنان قدرت تصمیم گیری بالایی در این نسخه دارند و انتخاب‌های شما در داستان تاثیر می‌گذارد. برای مثال می‌توانید یک آیتمی که پیدا کرده‌اید را به راکت یا گروت بفروشید و این مسئله در یاد شخصیت‌ها باقی می‌ماند و برخورد آن‌ها با شما را تغییر می‌دهد. بازی محافظان کهکشان تا اینجا نشان داده که می‌تواند طرفداران نسخه‌های سینمایی را راضی کند و هر آنچه می‌خواهید را دارد، از موسیقی‌های دهه 80 میلادی تا هیولاهای عجیب و غریب و سفینه‌های هیجان انگیز.

بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ 26 اکتبر 2021 (4 آبان 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*