مرکز مانیتورینگ همراه اول

بازدید روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های تهران از مرکز مانیتورینگ همراه اول

روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های تهران از مرکز مانیتورینگ همراه اول بازدید کردند و با دستاوردهای فنی این اپراتور آشنا شدند.

هیاتی از روسای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های تهران صبح روز دوشنبه 26 مهر 1400 از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کردند. در این مراسم حجت الاسلام سید مهدی ساداتی نژاد (رئيس دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تهران) و مهدی اخوان بهابادی (مدیرعامل همراه اول) نیز حضور داشتند. طی این بازدید ماحصل کلیه دستاوردهای فنی اپراتور همراه اول و توانمندی‌های جوانان متخصص ایرانی در عرصه ارتباطات و فضای دیجیتال به معرض نمایش درآمد.

جزئیات بازدید از مرکز مانیتورینگ همراه اول

روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تهران در این رویداد از گسترش زیرساخت‌های داخلی ابراز خشنودی کردند و تاکید داشتند توسعه بسترها و پلتفرم‌های دیجیتالی مانند روبیکا، شاد و ذره‌بین که توسط متخصصان و مهندسان ایرانی به انجام رسیده است امری مبارک در راستای اشتغالزایی و رفع نیازهای کاربران کشور محسوب می‌شود که در شرایط حساس و اعمال نگاه‌های قهرآمیز از سوی دشمنان به عنوان راهی جایگزین برای حفاظت از ظرفیت‌های دیجیتال کشور خواهد بود.

حجت الاسلام سید مهدی ساداتی نژاد، رئيس دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تهران نیز در این مراسم با تقدیر از گروه همراه اول برای فراهم کردن فرصتی برای بازدید از این مرکز و دستاوردهای متخصصان ایرانی گفت این دستاوردهای همراه اول دلگرم‌کننده بوده و اگر سایر بخش‌های فرهنگی نیز از این ظرفیت‌ها بازدید کنند اقدام بسیار خوبی خواهد بود.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم درباره تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، آخرین وضعیت توسعه ارتباطات، توجه و استفاده از ظرفیت متخصصان و نخبگان ایرانی، میزان و نوع حمایت از تولیدکنندگان داخلی، برنامه‌های آینده اپراتور در حوزه سرمایه‌گذاری، آنالیز پلتفرم‌های دیجیتال از منظر سرویس‌دهی و خدمات سخن گفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*