سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise – مانستر هانتر رایز

بازی مانستر هانتر رایز کمتر از چهار ماه دیگر برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise نسبتا ایده‌آل است و آن را با یک رایانه یا لپ تاپ متوسط هم می‌توانید به خوبی اجرا کنید.

مانتسر هانتر در گذشته طرفدار خاص خودش را داشت اما پنجمین قسمت آن (Monster Hunter: World) که در سال 2018 منتشر شد، فصل تازه‌ای را برای این مجموعه آغاز کرد. بیش از 16 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفت و حتی جوایز مهمی را کسب کرد. نسخه‌های قبلی اگرچه آثار خاطره انگیزی بودند اما این قسمت از نظر وسعت و جلوه‌های بصری، تجربه‌ی بهتری برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. بازی همچنین به شکلی طراحی شده بود که برای تازه واردها سخت نباشد و در عین حال برای طرفداران قدیمی نیز چالش‌های زیادی ایجاد کند.

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise

حالا بازی مانستر هانتر رایز در راه است که در واقع، ادامه‌ دهنده‌ی مسیر قسمت پنجم است. البته این بازی حدود هشت ماه قبل برای کنسول نینتندو سوییچ انتشار یافت اما ورود آن به پلتفرم رایانه‌های شخصی، می‌تواند آن را بیشتر در مرکز توجه قرار دهد. صفحه‌ی استیم این بازی اخیرا به‌روزرسانی شده و سیستم مورد نیاز آن در دسترس قرار گرفته که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

از آنجایی که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ ساخته شده، خوشبختانه به سخت افزار قدرتمندی نیاز ندارد و از نظر گرافیکی، در کنار عناوین نسل نهمی قرار نمی‌گیرد. برای تجربه‌ی اثر در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده‌ی اینتل Core i3-4130، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک انویدیا GT 1030 نیازمند هستید که قابل قبول است. احتمالا از چنین سخت افزاری، نرخ 60 فریم را بر روی رزولوشن 1080p بتوانید دریافت کنید اما در بعضی از لحظات شلوغ، با افت فریم رو به رو می‌شوید (البته تمام تنظیمات گرافیکی باید در پایین‌ترین حالت ممکن باشد).

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise

برای سیستم پیشنهادی بازی، به یک پردازنده‌ی اینتل Core i5-4460، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 نیاز دارید که آن هم راضی کننده است. برای مقایسه، نسخه‌ی مانستر هانتر: ورلد که حدود 3 سال قبل منتشر شده، برای اجرا در بالاترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i7-3770، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1060 نیز دارد. با این تفاصیل، اگر می‌توانید نسخه‌ی پنجم را اجرا کنید، در اجرای این نسخه نیز با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-4130 @ 3.40GHz / ای ام دی FX-6100
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GT 1030 / ای ام دی Radeon RX 550
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 23 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Rise

سیستم پیشنهادی بازی مانستر هانتر رایز

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4460 @ 3.20GHz / ای ام دی FX-8300
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon RX 570
– حافظه ویدیویی (VRAM): سه گیگابایت (انویدیا) / چهار گیگابایت (ای ام دی)
– فضای هارد دیسک: 23 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– بالاترین تنظیمات گرافیکی

همزمان با این بازی، بسته الحاقی «سان بِرِک» (Sunbreak) نیز منتشر خواهد شد که در دسترس طرفدارانی که بر روی نینتندو سوییچ بازی می‌کنند نیز قرار می‌گیرد.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 12 ژانویه 2022 (2 بهمن 140) برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. شما هم‌اکنون می‌توانید این نسخه را از پلتفرم استیم پیش خرید کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*