جعبه گشایی گوگل پیکسل 6

ویدیو جعبه گشایی گوگل پیکسل 6 را قبل از رونمایی رسمی تماشا کنید

زمان زیادی به رونمایی رسمی از سری گوشی‌های پرچمدار Google Pixel 6 باقی نمانده و حالا شاهد انتشار ویدیو جعبه گشایی گوگل پیکسل 6 هستیم.

در هفته‌های گذشته تصاویر و ویدیو‌های زیادی از سری پیکسل 6 گوگل در اینترنت منتشر شده است که البته برخی از آنها به نسخه‌های اولیه این گوشی تعلق داشتند و طبیعتا با دستگاهی که قرار است فردا معرفی شود تفاوت دارند. حالا شاهد انتشار ویدیو جعبه گشایی گوگل پیکسل 6 هستیم.

جعبه گشایی گوگل پیکسل 6

کاربری به نام Chris DB این ویدیو را در توییتر منتشر کرده است که در آن نمونه نهایی دستگاه دیده می‌شود. سازنده این حساب کاربری در رومانی حضور دارد که یعنی با نسخه اروپایی گوگل پیکسل 6 طرف هستیم.

این نسخه از Google Pixel 6 به رنگ Sorta Seafoam است و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد. از محتویات جعبه محصول می‌توان به اسناد راهنمای گوشی، کابل USB Type-C به Type-C و کانکتور انتقال داده اشاره کرد که یعنی خبری از شارژر نیست. همچنین یک لایه محافظ نیز روی نمایشگر را پوشانده است.

گوگل پیشتر نیز گفته بود که شارژر را از جعبه پیکسل 6 حذف خواهد کرد؛ بنابراین این ویدیو خیلی عجیب نیست.

در همین راستا ویدیو تبلیغاتی دیگری از گوگل پیکسل 6 که برای بازار استرالیا آماده شده بود، منتشر شده که در آن روی تراشه تنسور، سیستم امنیتی اندروید 12،‌ عمر باتری خوب و شارژ سریع  تاکید دارد.

نکته جالب ویدیو فوق این بود که در نهایت قیمت این گوشی را در استرالیا ۹۹۹ دلار اعلام  می‌کرد که با تبدیل به پول آمریکا حدود ۷۴۰ دلار می‌شود. البته همیشه قیمت یک گوشی در کشور‌های مختلف یکسان نیست و نمی‌توان با تبدیل نرخ ارز قیمت نهایی را به دست آورد.

جعبه گشایی گوگل پیکسل 6

این موضوع در مورد پیکسل 6 نیز صادق است؛ زیرا برخی کاربران کنجکاو آمریکایی با بررسی کاتالوگ‌های یک فروشگاه متوجه شدند که گوگل قصد دارد نسخه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش برساند.

در رابطه با گوگل پیکسل 6 پرو هم گفته می‌شود که به دلیل استفاده از دوربین بهتر برچسب قیمتی بالاتری دارد و برای تهیه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن باید ۸۹۸ دلار هزینه کنید. هرچند که قیمت لو رفته هم بسیار رقابتی است. برای مقایسه باید گفت که گلکسی اس 21 اولترا ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد و برای تهیه آيفون 13 پرو مکس نیز باید 1099 دلار پرداخت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به خاطر عکس پس زمینه ش هم که شده میخرم..دلم رو برد این زیبا بانو