همراه اول

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به همراه اول رسید

همراه اول در اولین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی توانست نشان عالی مسئولیت اجتماعی شش ستاره را از آن خود کند.

عصر روز دوشنبه 26 مهر 1400 اولین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این جشنواره برندهای سازمانی و تجاری معروف کشور حضور داشتند. از هدف این جشنواره نیز می‌توان به کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها اشاره کرد. ضمن اینکه فرایند ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز در سه سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو به انجام رسید.

اعطای بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به همراه اول

در این جشنواره مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی تعریف شد که معمولا روابط عمومی اجرای آن را برعهده دارد. در حقیقت روابط عمومی سرآمد از وظیفه سازمانی خود فراتر رفته و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول عملکردی فرا سازمانی خواهد داشت. همچنین روابط عمومی می‌کوشد تا آن سازمان با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سوی سرآمدی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی گام بردارد.

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به بررسی نقش و مسئولیت آنها در اجتماع می‌پردازد و به ارزش‌های اخلاقی توجه ویژه خواهد شد. این بخش به جامعه کمک خواهد کرد تا مسئولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه را مهم برشمرد و با در نظر گرفتن تاکتیک‌های ضروری و از طریق کمک‌های فراتر از مسئولیت قانونی، حامی گری و انجام اقدامات لازم باعث رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود خواهد شد. علاوه بر این، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر این نکته تاکید دارد سودآوری می‌بایست در محیطی اخلاقی که منافع جامعه و انسان‌ها بر آن دارای اولویت است، رخ دهد.

اپراتور همراه اول با همین رویکرد فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را با هدف تحقق اهداف خود در سه محور حمایتگری و اسپانسرینگ، فعالیت‌های بشردوستانه و محیط زیست دنبال می‌کند. همراه اول امروز موفق شد در اولین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در دو بخش مستقل نشان برتر رویداد را از آن خود کند. کمیته داوران این رویداد نیز نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره را به همراه اول اعطا کرد. ضمن اینکه مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز در این رویداد موفق به دریافت نشان ویژه سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*