اپل ایرپاد 3

اپل ایرپاد 3 با طراحی جدید و ویژگی Spatial audio معرفی شد

اپل از نسل سوم ایرباد‌های بی سیم خود با نام Apple Airpods 3 رونمایی کرد. اپل ایرپاد 3 از طراحی جدیدی بهره می‌برد و به ویژگی spatial audio نیز مجهز شده است.

اپل در طول رویداد خود از نسل سوم یکی از محبوب‌ترین ایرباد‌های جهان پرده‌ برداری کرد. اپل ایرپاد 3 از طراحی جدید بهره مي‌برد که از ایرپاد پرو گرفته شده است. همچنین ایرپاد جدید از صدای فضایی نیز پشتیبانی می‌کند.

در ایرپاد نسل سوم ساقه یا همان پایه ایرپاد کمی کوتاه‌تر شده است و به لطف طراحی جدید بیش‌تر در گوش قرار مي‌گیرد. همچنین با کیس شارژ جدیدی نیز مواجه هستیم. بر خلاف مدل پرو، Airpods 3 از طراحی Universal fit بهره می‌برد و دیگر خبری از سرگوشی‌های سیلیکونی نیست.

در نتیجه ایرپاد جدید از ویژگی‌های پیشرفته‌ای همچون حذف نویز فعال یا حالت Transparency بی بهره مانده است و کماکان این ویژگی‌ها در انحصار ایرپاد پرو و ایرپاد مکس هستند.  البته اپل ویژگی spatial audio را به برای اولین بار به نسخه استاندارد ایرپاد‌های خود افزوده است.

همچنین به لطف حسگر‌های جدید، ایرپاد 3 می‌تواند حرکات سر کاربر را تشخیص دهد و از آن برای به ارمغان آوردن یک تجربه صوتی فراگیر استفاده کند. اپل عمر باتری را به ۶ ساعت افزایش داده است و حالا شاهد پشتیبانی رسمی از شبکه Find My و شارژر مگ سیف نیز هستیم. ایرپاد جدید اپل ۱۷۹ دلار قیمت دارد و کاربران می‌توانند از همین حالا آن را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*