قیمت اپل ایرپاد 3

زمان عرضه و قیمت اپل ایرپاد 3 اعلام شد

اپل امشب در کنار مک بوک پرو‌های جدید از نسل سوم  AirPods با طراحی جدید رونمایی کرد و حالا نیز زمان عرضه و قیمت اپل ایرپاد 3 مشخص شده است.

اپل پس از مدت‌ها انتظار سرانجام از نسل جدید هدفون‌های تو گوشی خود با نام ایرپاد 3 پرده‌ برداری کرد. با اعلام زمان عرضه و قیمت اپل ایرپاد 3 مشخص شد که کاربران می‌توانند از همین الان با پرداخت ۱۷۹ دلار ایرپاد‌های جدید را خریداری کنند.

Greg Joswiak معاون ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل در هنگام معرفی ایرپاد 3 گفت که AirPods با طراحی منحصر به فرد، صدای بی‌نظیر و تجربه کاربری جادویی خود برای همیشه دنیای هدفون‌های بی سیم را متحول کرد.

وی همچنین اعلام کرد از اینکه نسل سوم ایرپاد می‌تواند کیفیت صدای بی‌نظیری را از طریق ویژگی‌هایی همچون اکولایزر تطبیقی، spatial audio و ردیابی پویا سر ارائه دهد، بسیار هیجان زده است. ایرپاد‌های جدید همچنین قادرند به شکل بی نقصی با سایر گجت‌های اپل تعامل کنند. همه اینها در کنار هم سبب می‌شوند که پرفروش‌ترین هدفون دنیا حتی بهتر از قبل شود.

ایرپاد 3 سبک است و طوری طراحی شده که به راحتی در گوش کاربر قرار بگیرد و صدا را به داخل گوش هدایت کند. برای اینکه هدفون جدید ظاهر بهتری داشته باشد، ساقه آن نسبت به نسل‌های قبل کمی کوتاه‌تر شده و همانند ایرپاد پرو روی ساقه حسگر‌های کنترل مدیا تعبیه شده است. ایرپاد‌های جدید و کیس شارژ آنها توانسته‌اند گواهی IPX4 را به دست آورند که به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق است.

نظر شما درباره قیمت ایرپاد 3 اپل چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*