مرکز واکسیناسیون کرونا

افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای بهمن با کمک اسنپ دکتر

مرکز واکسیناسیون کرونا در حضور مدیران فرهنگسرای بهمن و گروه اسنپ در این فرهنگسرا افتتاح شد. اسنپ دکتر، تیم پزشکی و تجهیزات این مرکز را تامین کرده است.

با حضور مدیران فرهنگسرای بهمن و گروه اسنپ، مرکز واکسیناسیون کرونا در این فرهنگسرا افتتاح شد. این مرکز واکسیناسیون با کمک اسنپ افتتاح شده و به منظور سرعت بخشیدن به واکسیناسیون سراسری مردم کشورمان علیه کرونا، اسنپ دکتر تیم پزشکی و تجهیزات لازم برای تجهیز این مرکز واکسیناسیون را تامین کرده است.

محمد خلج (مدیرعامل اسنپ)، گلرخ داوران (مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار اسنپ دکتر)، مسعود تاج فرد (رئیس هیات مدیره و هم‌‌بنیان‌گذار اسنپ دکتر)، کسری صادقی زاده (مدیرعامل اسنپ باکس و عضو هیات مدیره اسنپ)، حجت‌الاسلام میثم امرودی (رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) و علی اصغر خسروی (مدیر فرهنگسرای بهمن و مدیر فرهنگی هنری منطقه 16) در مراسم افتتاحیه این مرکز حاضر بودند.

هدف از افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای بهمن

این طرح با هدف واکسینه کردن صد هزار نفر از مردم ساکن مناطق 16 و 19 شهرداری تهران که جزو مناطق پرجمعیت شهر تهران محسوب می‌شوند، افتتاح شده است و اسنپ دکتر در تامین تیم پزشکی و تجهیز آن نقش اصلی را داشته است. علاوه بر این، شرکت اسنپ کد تخفیف spn-vac را برای تسهیل رفت‌وآمد مردم به این مرکز در نظر گرفته که شما می‌توانید با این کد تخفیف، دو سفر تا سقف 20 هزار تومان را با اسنپ به مرکز واکسیناسیون فرهنگسرای بهمن داشته باشید.

واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای بهمن تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و همه می‌توانند در هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 15 بعد از ظهر به سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده و واکسن کرونا را تزریق کنند. کسانی که دوز اول واکسن سینوفارم را تزریق کرده‌اند نیز می‌توانند برای دریافت دوز دوم واکسن خود به این فرهنگسرا مراجعه نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*