نشان مسئولیت اجتماعی

ایرانسل موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی شد

ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد. این نشان در اولین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به ایرانسل اهدا شد.

نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی برگزار شد. در عصر روز دوشنبه، 26 مهر 1400، مراسم اختتامیه این جشنواره در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و در آن شاهد تقدیر از برگزیدگان بودیم. شرکت ایرانسل در این مراسم موفق شد بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کند.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل در مراسم پایانی جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کرد. ایرانسل با اخذ این دو نشان که یکی از آنها بالاترین نشان جشنواره در زمینه مسئولیت اجتماعی بود، جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره را به خود اختصاص داد.

اهداف اهدای نشان مسئولیت اجتماعی

از اهداف برگزاری اولین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی می‌توان به بهبود و ارتقای فعالیت مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مولفه‌هایی مانند پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای اشاره کرد. این جشنواره توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد.

ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت و در ارزیابی‌ها به تعامل هدفمند، ساختارمند و روش‌مند با ذی‌نفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب و کار ایرانی توجه شده است.

شرکت ایرانسل در سال‌های گذشته، فعالیت‌های گسترده‌ای مانند احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب‌دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش رد پای کربن، اهدای بسته‌های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران پاندمی کرونا، راه‌اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان مخصوص ناشنوایان به منظور تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا را انجام داده است. این اپراتور تلفن همراه علاوه بر خدمات معمول خود، تلاش کرده در زمینه سرمایه‌گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI) به مشترکان و آحاد جامعه سرویس‌رسانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*