ارزان ترین گوشی

ارزان ترین گوشی های زیر یک میلیون تومان در بازار ایران

برخی از افراد در بازار برای رفع نیازهای ساده خود به دنبال گوشی‌های اقتصادی با دوام هستند. از این رو قصد داریم شما را با ارزان ترین گوشی های زیر یک میلیون تومان در بازار ایران ویژه مهر 1400 آشنا کنیم.

امروزه گوشی های هوشمند در زندگی بشر نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ به گونه‌ای که تلفن همراه دیگر همانند گذشته فقط برای برقراری ارتباط نبوده و بسیاری از کاربران برای انجام کارهای روزانه خود به شدت به آن وابسته هستند. البته کاربران برای خرید گوشی های هوشمند که بتواند به تمام نیازهای آنها پاسخ دهد باید هزینه زیادی را صرف کنند، اما در سمت دیگر نیز گروهی از کاربران وجود دارند که به گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت احتیاجی نداشته و آنها را فقط برای چند عملکرد ساده خریداری می‌کنند.

تولیدکنندگان نیز برای این گروه از مشتریان محصولات اقتصادی و بادوامی را در نظر گرفتند تا بتواند به نیازهای عمومی کاربران پاسخ دهد. از این رو اگر شما هم به گوشی‌های پیشرفته نیازی ندارید و به دنبال خرید یک گوشی موبایل با قیمتی کمتر از 1 میلیون تومان هستید می‌توانید هنگام خرید گزینه‌هایی که در این مقاله به آنها اشاره شده را نیز مد نظر قرار دهید. در ادامه شما را با ارزان ترین گوشی های زیر یک میلیون تومان در بازار ایران آشنا خواهیم کرد.

معرفی ارزان ترین گوشی های زیر یک میلیون تومان

نوکیا مدل 216

با قیمت ۸۰۰ هزار تومان

ارزان ترین گوشی

نوکیا 216 برای کسانی که قصد خرید یک گوشی ارزان قیمت و بادوام را دارند گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. این گوشی از بدنه پلاستیکی و ظاهری جذاب بهره می‌برد و دکمه‌های آن نیز در عین سادگی دارای طراحی مناسبی هستند. از این رو قرار دادن یک گوشی مستطیلی با وزن فقط 83 گرم برای کاربران راحتی زیادی را به همراه خواهد داشت. طراحان برای این گوشی دو محل نصب سیم کارت با ابعاد 25 در 15 را در نظر گرفتند که هر دو سیم کارت آن قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 2G خواهند بود.

نوکیا برای این گوشی حافظه داخلی 16 مگابایتی را در نظر گرفته است که البته با استفاده از یک کارت میکرو SD می‌توان حافظه این گوشی را تا 32 گیگابایت ارتقا داد. این گوشی از یک صفحه نمایش 2.4 اینچ با فناوری TFT و رزولوشن 240×320 بهره می‌برد. در پشت این گوشی شاهد یک دوربین و فلش LED هستیم. دوبین اصلی و سلفی هر دو قادرند تصاویری با رزولوشن VGA را به ثبت برسانند.

همچنین نوکیا 216 از قابلیت پخش موسیقی با فرمت MP3 و ویدیو با فرمت 3gp بهره می‌برد. این گوشی به یک باتری با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌توان با آن تا 18 ساعت به مکالمه پرداخت. از سایر ویژگی‌های این گوشی نیز می‌توان به رادیو FM استریو و بلوتوث A2DP با نسخه 3.0 اشاره کرد.

هیوندای مدل seoul K1

قیمت ۶۵۰ هزار تومان

ارزان ترین گوشی

هیوندای را همه به عنوان یک خودروساز می‌شناسند، اما این شرکت کره‌ای سابقه طولانی در حوزه موبایل داشته و معمولا گوشی های ارزان را به بازار عرضه می‌کند. این گوشی هوشمند با طراحی کاربردی خود دارای قیمتی پایینی بوده و برای افراد ساده‌پسند گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

طراحی فلز و خاص این گوشی آن هم در رده گوشی‌های اقتصادی باعث شده تا نگاه بسیاری به آن جلب شود. هیوندای مدل seoul K1 با وجود قیمت پایین از بدنه‌ای محکم و بادوام بهره می‌برد و از لحاظ صدمه دیدن خیال کاربران را راحت خواهد کرد. هرچند بدنه فلزی نمای جذابی را به وجود آورده، اما باعث شده تا وزن این محصول زیبا به 138 گرم برسد. از این رو چنین وزنی برای افرادی که به دنبال یک گوشی سبک هستند آنچنان خوشایند نخواهد بود.

حافظه داخلی این گوشی 32 مگابایت بوده که البته با کارت میکرو SD می‌توان آن را افزایش داد. سیستم عامل این گوشی جاوا و پردازنده آن 64 بیتی است. رم 32 گیگابایتی آن نیز از سرعت پردازش مناسبی بهره می‌برد.

هیوندای برای این گوشی صفحه نمایش 2.4 اینچی از نوع LCD TFT را در نظر گرفته است که قادر به نمایش 16 میلیون رنگ خواهد بود. باتری 1000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژ کامل تا چند روز دوام خواهد آورد. دوربین اصلی این گوشی قادر به ثبت تصاویری با کیفیت 3 مگاپیکسل بوده، اما هیوندای برای این گوشی دوربین سلفی در نظر نگرفته است. همچنین در پشت گوشی و در کنار دوربین اصلی شاهد یک فلش LED هستیم. این گوشی از نصب دو سیم کارت نانو و شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد.

نوکیا مدل TA-1174 DS

قیمت ۳۷۰ هزار تومان

ارزان ترین گوشی

نوکیا مدل TA-1174 DS همانند سایر محصولات نوکیا از داوم بسیار بالایی بهره می‌برد. نوکیا برای این گوشی طراحی حالت بیضی شکلی را در نظر گرفته که خوش دست بوده و با کلید نرم کاربردی خود توانسته نگاه بسیاری را جلب کند. همچنین طبق اعلام کاربران تجربه تایپ و ارسال پیامک در این گوشی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بدنه این گوشی از نوع پلاستیک بوده و به همین دلیل وزن آن فقط 63 گرم است. این گوشی ساده از صفحه نمایش 2 اینچی LCD بهره می‌برد و می‌تواند تصاویری با رزولوشن 120×160 را به نمایش بگذارد.

در پشت این گوشی هیچ نوع دوربین و فلش LED به چشم نمی‌خورد. حافظه داخلی این گوشی نیز فقط 4 مگابایت است که با رم 4 مگابایتی به بازار عرضه می‌شود. این گوشی دو سیم کارته فقط از شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی از رادیوی FM نیز بهره می‌برد. نوکیا برای این محصول باتری لیتیوم یونی 800 میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که با آن می‌توان به مدت 14 ساعت به مکالمه پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*