ریلمی GT Neo 2T

ریلمی از دو گوشی GT Neo 2T و Q3s رونمایی کرد

دو گوشی ریلمی GT Neo 2T و Q3s معرفی شدند. Realme GT Neo 2T از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد و Realme Q3s نیز به اسنپدراگون 778G مجهز شده است.

ریلمی امروز در رویداد خود از دو گوشی GT Neo 2T و ریلمی کیو 3 اس در کنار ساعت هوشمند اسمارت واچ تی 1 پرده برداری کرد. ریلمی جی تی نئو 2 تی در واقعه همان ریلمی GT Neo یا ریلمی X7 Max 5G با بدنه پشتی اندکی متفاوت است. هرچند مدل جدید در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شده و از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

ریلمی GT Neo 2T

جی تی نئو 2 تی از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپر امولد با نره تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که در حفره مرکزی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. وظیفه انجام امور پردازشی این گوشی بر عهده تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1200 است که در کنار ۸ یا ۱۲ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است.

ریلمی GT Neo 2T

در بدنه پشتی نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی مي‌کنند. نئو 2T همچنین در دل خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را جای داده است که از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی مي‌کند.

ریلمی برای مدل پایه این گوشی قیمت ۳۲۷ دلار را در نظر گرفته است. برای تهیه مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی نیز باید ۴۰۵ دلار هزینه کنید. کاربران چینی مي‌توانند از فردا این گوشی را سفارش دهند. ریلمی GT Neo 2T از ۱۰ آبان ماه نیز روانه بازار می‌شود.

ریلمی Q3s

ریلمی کیو 3 اس نیز یک گوشی میان رده است که مشخصات آن اندکی از GT Neo 2T ضعیف‌تر است. در Q3s شاهد استفاده از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز هستیم. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره مرکزی نمایشگر قرار گرفته است.

ریلمی همچنین از تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G در کنار ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در این گوشی استفاده کرده است. در بدنه پشتی Q3s نیز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی (برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق) خودنمایی می‌کنند.

انرژی مورد نیاز این مجموعه توسط یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌توان آن را با سرعت ۳۰ وات شارژ کرد. در بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور ریلمی UI 2.0 هستیم که بر پایه اندروید 11 است.

ریلمی GT Neo 2T / ریلمی Q3s

گوشی Realme Q3s قرار است از ۱۰ آبان ماه در دو رنگ آبی آسمان شب و سحابی روانه بازار شود. البته کاربران مي‌توانند از فردا سفارشات خود را ثبت کنند. مدل ۶/۱۲۸ گیگ این گوشی با برچسب قیمتی ۲۵۰ دلاری همراه خواهد شد و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی نیز ۳۱۲ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*