اینترنت TD-LTE مبنا تلکام

TD-LTE نامحدود مبنا تلکام ، اینترنتی که تمام نمی شود

با جستجویی کوتاه به اولین و تنها ارائه دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود پر سرعت درکشور یعنی مبنا تلکام خواهیم رسید.

به دفعات مکرر پیام (مشترک گرامی: مهلت پرداخت صورت حساب دورهای شما تا 24 ساعت آینده به پایان می رسد و یا 85 درصد حجم بسته اینترنت خود را مصرف کرده اید) برای کاربران اینترنتی ارسال شده و خاطر آنها را مکدر کرده است.

بی‌تردید، نیاز به اینترنت پرسرعت و نامحدود، مستلزم دریافت اینترنت از اپراتوری با زیر ساختی بسیار قدرتمند و پهنای باندی گسترده  است که در راستای جستجوی مطالب، استفاده از شبکه اجتماعی و یا اپلیکیشن های ساخت داخل ذهن کاربران معطوف به قطع شدن اینترنت نگردد.

قریب به 8 سال از ارائه اینترنت (TD-LTE) با سرعتی خارق العاده در دسترس عموم می گذرد و متاسفانه عدم آشنایی به این اینترنت باعث خرید بسته های اینترنتی پرهزینه و محدود به صورت ماهانه و مکرر شده است.

اینترنت TD-LTE

تنها ارائه دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود و پرسرعت در کشور

اپراتور‌ها و شرکت‌های مختلفی در چند سال گذشته اینترنت TD-LTE  را به اسم نامحدود  به کاربران خود ارائه می دهند، این در حالی است که بسته‌های آنها دارای ترافیک منصفانه بوده و با محدودیت سرعت ارائه می‌گردد و کاربران با اتمام ترافیک تا پایان زمان بسته اینترنتی خود، قادر به خرید بسته جدید نخواهند بود؛ اما برای رفع موارد مذکور و استفاده بهتر از این نوع اینترنت، کاربران می توانند با جستجوی کوتاه به اولین و تنها ارائه دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود و پر سرعت درکشور یعنی مبنا تلکام برسند که علاوه بر نامحدود بودن، آنها می توانند بسته حجمی را تا سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و بسته نامحدود را با سرعتی بالاتر از 50 مگابیت بر ثانیه از این ارائه دهنده اینترنت دریافت نمایند.

 مزایای استفاده از اینترنت TD-LTE نامحدود

همواره کلمه‌های پر سرعت و نامحدود در اینترنت برای کاربران اینترنتی جذابیت داشته و درحالا حاضر این امکان در تمامی شهرهای ایران با خرید مودم و سیم کارت مبنا تلکام فراهم شده تا بدون وابستگی به خط های تلفن، با سرعتی باور نکردنی و بدون محدودیت پورت قابل استفاده گردد.

مزیت‌های استفاده از اینترنت نامحدود مبنا تلکام نسبت به رقبا

 مبنا تلکام،  سرویس TD-LTE خود را به صورت نامحدود در تمامی شهر‌ها و استان‌های ایران، با پرداخت تنها یکبار و خرید اشتراک زمانی، ارائه نموده و علاوه بر آن با تمرکز بر پایداری بالا و پینگ پایین جهت بهبود کیفیت اینترنت و ارائه ( IP STATIC )روی سرویس های TD-LTE خود این امکان را جهت فعالیت های تخصصی کاربران اینترنت فراهم کرده است.  

اینترنت TD-LTE

تعرفه سرویس اینترنت TD-LTE نامحدود  

این سرویس مجموعه مبنا تلکام به دو حالت حجمی و غیر حجمی ارائه می شود:

در حالت حجمی پرداخت هزینه سیم‌کارت، مودم و بسته‌های ترافیکی، حجم 540 گیگابایتی با مبلغ 2 میلیون 890 هزار تومان و 780 گیگابایتی با مبلغ 3 میلیون و 290 هزار تومان به مدت یکسال قابل عرضه می باشد.

هزینه تعرفه ها در بسته های نامحدود به صورت یکساله و دوساله قابل ارائه می باشد و امکان استفاده از آن با مبلغ 3 میلیون 990 هزار تومان در یک سال  و 5 میلیون و 490 هزار تومان در دوسال متوالی مقدور شده است که  با کلیک روی مبنا تلکام  می توان از این شرایط بهرمند شد.

جهت نمایش سرعت اینترنت در مبنا تلکام و استفاده از آن فقط کافیست به یکی از صفحه های  زیر مراجعه نمونده و سرعت‌های ارائه شده را در این صفحات مشاهده نمایید.

https://b2n.ir/r51713 و https://b2n.ir/d09075 و https://b2n.ir/q51770

 (مبنا تلکام، اینترنتی که تمام نمی‌شود)