عرضه دوربین کامپکت حرفه ای کانن PowerShot G3 X با قابلیت قابلیت زوم ۲۵ برابر اپتیکال

بهمن ماه گذشته بود که کمپانی کانن برای اولین بار از دوربین کامپکت حرفه ای PowerShot G3 X رونمایی کرد.مهمترین ویژگی این قابلیت زوم ۲۵ برابر اپتیکال است که به لطف استفاده از سنسور ۱ اینچی ۲۰٫۲ مگاپیکسلی در آن میسر شده است.حالا Canon رسما این دوربین را به بازار عرضه کرده است.

canon-g3-x-6

همانطور که اشاره شد ، دوربین کامپکت حرفه ای پاورشات جی ۳ ایکس کانن به لنز ۲۴-۶۰۰ میلیمتر F/2.8-5.6 مجهز شده که زوم ۲۵X اپتیکال را برای آن به ارمغان آورده است.پردازنده دوربین از نوع DIGIC 6 و سیستم لرزشگیر از نوع ۵ محوره می‌باشد که به برداشت تصاویر شارپ و بدون لرزش کمک می‌کند.G3X در بخش فیلمبرداری توانایی ضبط ویدئوهای Full HD با نرخ‌های ۶۰, ۳۰ و ۲۴ فریم را دارد.

canon-g3-x-3

در قسمت پشتی دوربین شاهد نمایشگر ۳٫۲ اینچ لمسی ۱٫۶۲ میلیون نقطه از نوع LCD هستیم.این صفحه نمایش لولایی بوده و به جهات مختلف باز می‌شود. این موضوع دست عکاس را برای برداشت تصاویر در شرایط و زوایای مختلف باز می‌گذارد.

از دیگر قابلیت‌ها این دوربین می‌توان به سیستم فوکوس خودکار ۳۱ نقطه ای، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، وای فای و NFC اشاره کرد.

canon-g3-x-11

کارشناسان با توجه به نبود دوربین کامپکت حرفه ای مجهز به زوم بالا در میان محصولات  رقیب، فروش مناسبی برای این دوربین پیشبینی می‌کنند.

دوربین کامپکت کانن G3X هماکنون با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این دوربین دعوت می کنیم:

منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*