سری شیائومی ۱۲

سری شیائومی ۱۲ با دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند

سری شیائومی ۱۲ – Xiaomi 12 به زودی رونمایی می‌شوند. دو مدل ارزان‌تر به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی/ اولترا واید/ تله فوتو مجهز خواهند بود.

گزارش جدیدی منتشر شده که در آن به سیستم دوربین سری شیائومی ۱۲ اشاره شده است. ظاهراً نسل جدید گوشی‌های پرچمدار شیائومی از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهند بود.

این اخبار از سوی یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که شیائومی می‌خواهد از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در نسل بعدی گوشی‌هایش استفاده کند. اما ظاهراً سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی را به آن ترجیح داده است. بر اساس این پست، شیائومی قصد دارد از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی گوشی‌های جدیدش استفاده کند. این می‌تواند شامل یک حسگر بزرگ اصلی به همراه یک لنز اولترا واید با رزولوشن بالا و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی با رزولوشن بالا باشد.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ۱۲، آغازگر پیشرفت‌های بزرگ شیائومی در فناوری باتری

این افشاگر می‌گوید دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی در دو مدل سری شیائومی ۱۲ استفاده خواهد شد. ظاهراً شیائومی تصمیم گرفته مثل سامسونگ از دو گوشی تقریباً هم رده و یک نسخه بالارده‌تر از آن دو رونمایی کند. بنابراین نسخه بالارده این خانواده می‌تواند از دوربین توانمندتری بهره‌مند باشد.

گفته می‌شود هر سه عضو خانواده Xiaomi 12 به چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام مجهز خواهند بود و بالارده‌ترین مدل این خانواده از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۰۰ وات استفاده می‌کند. گفتنیست که هیچ یک از این گزارش‌ها رسماً توسط خود سازنده تأیید نشده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*