گوشی اوپو K9s

گوشی اوپو K9s مجهز به پردازنده 778G از راه رسید

گوشی اوپو K9s با امکانات و مشخصات فنی مناسبی از جمله اسنپدراگون 778G و دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی با قیمت زیر ۳۰۰ دلاری وارد بازار شد.

درست طبق زمانبندی قبلی، گوشی Oppo K9s در چین رونمایی شد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ جی قدرت می‌گیرد و به عنوان نسخه ارتقا یافته گوشی اوپو K9 وارد بازار می‌شود.

گوشی اوپو K9s

اندازه نمایشگر این گوشی به ۶.۵۹ اینچ افزایش پیدا کرده و برخلاف دو نسخه K9 و K9 Pro که از نمایشگر AMOLED استفاده می‌کردند، از پنل IPS LCD برخوردار است. هرچند رفرش ریت این پنل ۱۲۰ هرتزی باقی مانده، نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی، رزولوشن +1080p و محافظ نمایشگر “Panda Glass” را هم ارائه می‌کند. این پنل از استاندارد HDR پشتیبانی نمی‌کند، ولی پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و ۹۶ درصدی فضای رنگی NTSC دارد. اوج روشنایی این پنل هم ۶۰۰ نیت اعلام شده است.

گوشی اوپو K9s

استفاده از یک پنل LCD به جای OLED باعث شده حسگر اثر انگشت از زیر صفحه به فریم کناری منتقل شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هم درست مثل مدل پرو در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. دوربین‌های پشتی هم بدون تغییر مانده‌اند. دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلی‌متری f/1.7 استفاده می‌کند. این دوربین قادر به فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه (همراه لرزشگیر الکتریکی) است. دوربین‌های بعدی را هم یک دوربین ۱۲۰ درجه‌ای اولترا واید و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

گوشی اوپو K9s

نمایشگر بزرگ‌تر این گوشی به اوپو اجازه داده از یک باتری بزرگ‌تر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (به جای باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسخه پرو) در این گوشی استفاده کند. هرچند این باتری به سرعت نسخه پرو شارژ می‌شود، اما ۳۰ وات هم توان کمی محسوب نمی‌شود و می‌تواند در عرض ۵۹ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد برسد. شارژ این گوشی از طریق پورت USB-C 2.0 انجام می‌شود که در کنارش یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم روی بدنه وجود دارد. از امکانات ارتباطی بی‌سیم این گوشی نیز می‌توان به شبکه موبایل 5G، وای فای ۶ (ax)، و بلوتوث ۵.۲ (با پشتیبانی از کدک‌های aptX HD و LDAC و LHDC) اشاره کرد.

گوشی اوپو K9s

سازنده چینی دو نسخه از این گوشی را عرضه خواهد شد. یکی از آن‌ها ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه خواهد داشت، دیگری با همین حافظه یک رم ۸ گیگابایتی را در اختیار دارد. گوشی اوپو K9s از یک اسلات میکرو اس دی برای افزایش حافظه داخلی گوشی و رم مجازی با حداکثر ظرفیت ۵ گیگابایتی نیز بهره می‌برد. چیپست زیر قاب این گوشی با استفاده از یک ورق گرافیتی ۰.۱۵ میلی‌متری که کمک می‌کند حرارت بیشتری به محفظه بخار منتقل شود، خنک می‌ماند. در رأس بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید ۱۱ و پوسته سفارشی Color OS 11.2 قرار دارد.

مشتریان چینی می‌توانند نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی این گوشی را با قیمت معادل ۲۶۵ دلار و نسخه قدرتمندتر را با قیمت ۳۰۰ دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*