گوشی Oppo K9 5G

گوشی Oppo K9 5G با نمایشگر 90 هرتز و شارژ سریع 65 وات معرفی شد

اوپو کی 9 یک موبایل چینی جدید با قابلیت اتصال به شبکه 5G است. گوشی Oppo K9 5G از تراشه کوالکام قدرت می‌گیرد و در دو نسخه عرضه می‌شود.

کمپانی اوپو با برگزاری مراسمی از یک تلویزیون هوشمند، یک ایرفون بی‌سیم، یک دستبند فیتنس و گوشی Oppo K9 5G رونمایی کرد. موضوع صحبت ما همین اسمارت فون است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم.

مشخصات اوپو کی 9 فایوجی

این گوشی 5G برای عملکرد پایدارتر به سیستم خنک کننده‌ی مایع 3D تجهیز شده است. محتوا را با یک پنل آمولد 6.43 اینچی ساخت سامسونگ نمایش می‌دهد که وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس 180 هرتز دارد. حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را هم باید اضافه کنیم که نسل ششمی و ساخت شرکت Goodix است.

گوشی جدید اوپو در مجموع چهار دوربین دارد. این شامل یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در حفره‌ی صفحه نمایش و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت با همراهی لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود.

اوپو K9 5G از امکاناتی مانند جک 3.5 میلی‌متری هدفون، آنتن فراگیر 360 درجه و توانایی پشتیبانی از 5G دو حالته SA/NSA برخوردار است.

قدرت پردازش دستگاه را تراشه اسنپدراگون 768G و انرژی آن را یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از درگاه USB-C با توان 65 وات شارژ می‌شود.

گوشی Oppo K9 5G

قیمت گوشی Oppo K9 5G

نسخه پایه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، 1999 یوان قیمت دارد که با 310 دلار برابری می‌کند. مشتریان فقط با پرداخت 30 دلار بیشتر، می‌توانند نسخه 256 گیگابایتی را خریداری کنند.

فروش رسمی در چین از تاریخ 21 اردیبهشت آغاز خواهد شد. البته این گوشی هم‌اکنون با تخفیف 15 دلاری قابل پیش خرید است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سال ۲۰۱۶اونموقع گوشی انر۶xتازه معرفی شده بود با همین قیمت ۳۱۰دلار…که به پول ایران تقریبا هشصد پنجاه هزار تومان میشد…ولی الان گوشی ۳۱۰دلاری بنظرم تا بیاد برسه ایران هفت یا هشت ملیونی قیمتش میشه…ارع والا 😷😷