تفنگ ماساژ شیائومی

شیائومی و رونمایی همزمان چند گجت جالب؛ تفنگ ماساژ، پرده های هوشمند، بخاری و بیشتر

شیائومی از چندین محصول با محوریت خانه هوشمند رونمایی کرد. تفنگ ماساژ شیائومی،‌ پرده های هوشمند، بخاری و لامپ هوشمند نمایشگر مجموعه گجت‌های جدید را شکل می‌دهند.

شیائومی از سری محصولات جدید خانه هوشمند خود پرده برداری کرد. در میان محصولات جدید از سری Mijia Smart Home یک تفنگ ماساژ کوچک، پرده هوشمند مجهز به باتری، لامپ هوشمند نمایشگر و یک هیتر برقی دیده می‌شود.

محصولات خانه هوشمند شیائومی: تفنگ ماساژ، پرده هوشمند، لامپ و هیتر

تفنگ ماساژ شیائومی

تفنگ ماساژ شیائومی Xiaomi Mijia Mini Massage Gun نام دارد. این محصول هنوز وارد بازار نشده است و اطلاعات زیادی نیز از آن در دسترس نیست. در پوستر منتشر شده نیز تنها به سه رنگ مختلف این گجت و قیمت ۵۵ دلاری آن اشاره شده است.

تفنگ ماساژ شیائومی / پرده هوشمند

محصول بعدی پرده هوشمند شیائومی است. در این پرده از یک باتری لیتیومی استفاده شده است که از شارژ سریع ۲۷ وات پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این پرده‌ها را به اسپیکر‌های Xiaoai متصل کنید و از طریق فرامین صوتی آنها را ببندید یا باز کنید. شیائومی قیمت ۱۴۰ دلاری را برای پرده‌ هوشمند خود در نظر گرفته است.

تفنگ ماساژ شیائومی / لامپ نمایشگر

سپس نوبت به Mijia Smart Display Hanging Light 1S می‌رسد. لامپ هوشمند نمایشگر شیائومی به بالای مانیتور متصل می‌شود و با روشن کردن اطراف میز کار خستگی چشم را کاهش می‌دهد. این لامپ را می‌توان برای نمایشگر‌هایی با ضخامت ۰ تا ۳۲ میلی‌متر استفاده کرد.

Light 1S از برنامه خانه هوشمند شیائومی پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توان آن را از طریق فرامین صوتی کنترل کرد. برای خرید این محصول باید حدود ۳۶ دلار هزینه کنید.

تفنگ ماساژ شیائومی / هیتر هوشمند

در آخر نیر نوبت به هیتر برقی هوشمند شیائومی می‌رسد که از فناوری انتقال گرمای گرافین با بهینگی بالا برای گرم کردن فوری محیط اطراف استفاده می‌کند. این محصول نیز از ارتباط Mijia و کنترل‌های هوشمند متنوع پشتیبانی می‌کند. شیائومی برچسب قیمتی ۷۰ دلاری را برای هیتر برقی خود در نظر گرفته است.

کاربران از هم اکنون می‌توانند برای خرید لامپ هوشمند نمایشگر و هیتر برقی شیائومی اقدام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*