تریلر فیلم Uncharted

اولین تریلر فیلم Uncharted – آنچارتد را تماشا کنید

اتفاقی که طرفداران در انتظارش بودند، سرانجام رخ داد و در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Uncharted – آنچارتد را مشاهده کنید.

اولین تریلر فیلم Uncharted از سوی شرکت سونی منتشر شد و می‌توانید تام هالند را در نقش یک نیتن دریک جوان ببینید که نخستین ماجراجویی‌هایش را پشت سر می‌گذارد.

پس از اینکه بخشی از این تریلر مدتی قبل به صورت غیررسمی در دسترس عموم قرار گرفت، حالا شرکت سونی نسخه‌ی رسمی آن را نیز عرضه کرده است. این ویدیو نشان می‌دهد که نسخه‌ی سینمایی، به فضای بازی‌ها نزدیک بوده و تعدادی از صحنه‌های آشنایی آن را بازآفرینی کرده است، از جمله بخش هواپیمای باری از بازی آنچارتد 3.

اولین تریلر فیلم Uncharted – آنچارتد

خبر ساخت فیلمی براساس این مجموعه بازی، در سال 2008 اعلام شد اما به دلایل مختلف، سونی نمی‌توانست آن را به مرحله‌ی ساخت برساند. در این سال‌ها، تعداد زیادی کارگردان استخدام شدند و فیلم‌نامه بارها بازنویسی شد. حتی بسیاری از طرفداران به این نتیجه رسیده‌ بودند که شاید این فیلم هرگز ساخته نشود.

تریلر فیلم Uncharted

در دسامبر 2019 بود که تراویس نایت (Travis Knight) به این دلیل که نمی‌توانست برنامه‌های کاری‌اش را با تام هالند هماهنگ کند، از ساخت فیلم کناره‌گیری کرد. در آن دوره، فیلم قرار بود در تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) اکران شود که به تعویق افتاد.

دو ماه بعد، روبن فلیشر (Ruben Fleischer) به عنوان کارگردان انتخاب شد که آثاری همچون زامبی‌لند و ونوم را در کارنامه دارد. پس از چند تاخیر ناخواسته، ساخت فیلم از 16 مارس 2020 (26 اسفند 1399) آغاز شد و در حالی که همه چیز امیدوارکننده جلوه می‌کرد، کرونا ویروس از راه رسید و معادلات را برهم زد! با این حال، تیم سازنده در نهایت ساخت فیلم را به اتمام رساند و حالا تریلر آن نیز منتشر شده است تا مطمئن باشیم که روی پرده می‌رود.

در حال حاضر جزئیات داستانی این نسخه مشخص نیست اما گفته می‌شود که یک داستان کاملا جدید را روایت خواهد کرد. با این حال، فیلم از قسمت چهارم (Uncharted 4: A Thief’s End) الهام زیادی گرفته و از عناصر داستانی آن استفاده می‌کند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی و تاتی گابریل اشاره کرد.

فیلم آنچارتد در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) به اکران سینماهای جهان درمی‌آید و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*