بهترین خودروهای بازار

بهترین خودروهای بازار از نظر مشخصات فنی در محدوده قیمت 450 میلیون تومان

اگر به دنبال خرید یک خودرو اقتصادی و قدرتمند هستید، با ما همراه باشید تا با بهترین خودروهای بازار در محدوده قیمت 450 میلیون تومان آشنا شوید.

اصلی‌ترین مشخصه‌هایی که می‌توان با توجه به آن‌ها کارایی خودروها را مورد سنجش قرار دارد، شتاب، قدرت و سرعت هستند. این در صورتی است که بعضی از کارشناسان بر این عقیده هستند دوام و پایداری خودرو نسبت به شتاب و سرعت خودرو ارجحیت دارد که البته تعدادی کمی معتقد به این مسئله هستند و معمولا خودروهایی که شتاب و سرعت بیشتری دارند در بازار مورد استقبال گسترده‌تری قرار می‌گیرند.

برای این که بتوان از میان خودروهای قیمت مناسب موجود در بازار، بهترین آن‌ها را از نظر قدرت و سرعت پیدا کرد باید مسیر بسیار طولانی و سختی را طی کرد. اگر قصد آشنایی با بهترین خودروهای اقتصادی بازار را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا برخی از این اتومبیل‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین خودروهای بازار – حدود 450 میلیون تومان

1. تارا دنده‌ای 1400

بهترین خودروهای بازار

شرکت ایران خودرو به تازگی  نسخه دنده ای تارا را روانه بازار کرده است. قیمت این اتومبیل هم‌اکنون در حدود 450 میلیون تومان است، اما در بازار آزاد با قیمت متفاوتی خرید و فروش می‌شود. با توجه به موتور و سایر مشخصات فنی تارا می‌توان گفت این اتومبیل یکی از بهترین خودروهای بازار در محدوده قیمت 450 میلیون تومان است.

شرکت ایران خودرو این اتومبیل را به یک پیشرانه TU5 پلاس مجهز کرده است که می‌تواند توانی برابر با 113 اسب بخار را به همراه گشتاور 144 نیوتن‌متری به تولید برساند. وزن این اتومبیل چندان زیاد نیست و همین مسئله منجر به بهبود شتاب‌گیری تارا دنده‌ای می‌شود. علاوه بر این محصول جدید ایران خودرو از نظر ایمنی نیز به امکانات زیادی مجهز شده است که باعث می‌شود امنیت خودرو بالا برود.

2. برلیانس H330 اتوماتیک

بهترین خودروهای بازار

یکی دیگر از بهترین خودروهای بازار در محدوده قیمت 450 میلیون تومان، برلیانس H360 اتوماتیک است. در نیمه دوم دهه 1390 خورشیدی این اتومبیل موفق  شد تا فروش خوبی را به دست بیاورد. این نسخه از برلیانس در ابتدا با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه می‌شد که قدرت قابل توجهی نداشت. این مسئله باعث شد که پارس خودرو در سال 1396 پیشرانه این اتومبیل را به یک موتور 1.65 لیتری تغییر داده و همچنین جعبه دنده آن را نیز ارتقا دهد.

موتور 1.65 لیتری این سدان چینی قدرت 114 اسب بخار را به همراه گشتاور 154 نیوتن‌متر به تولید می‌رساند. طبق گفته شرکت سازنده، برلیانس H330 با موتور 1.65 لیتری اتوماتیک نسبت به خودروهای هم‌رده شتاب بیشتری دارد و همچنین از نظر فنی نیز عملکرد قابل قبول‌تری دارد.

3. چری آریزو 5 مدل 97

بهترین خودروهای بازار

چری آریزو 5 توربو یکی از سرسخت‌ترین رقبای دنا پلاس توربو در بازار محسوب می‌شود. مدل 1397 این اتومبیل هم‌اکنون در بازار آزاد با قیمتی در حدود 450 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که با توجه به این موضوع می‌توان گفت چری آریزو 5 توربو یکی از بهترین خودروهای اقتصادی بازار است.

این اتومبیل دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو تنفس طبیعی است. وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته CVT گذاشته شده است. این خودرو چینی می‌تواند در حدود 10 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد و در هر صد کیلومتر 6.9 لیتر بنزین می‌سوزاند.

4. جک S5 مدل 95

بهترین خودروهای بازار

کراس اوور چینی جک S5 یکی از بهترین خودروهای بازار در محدوده قیمت 450 میلیون تومان است. این اتومبیل دارای ظاهر جذابی است و همچنین به یک موتور دو لیتری توربو مجهز شده است که کمتر خودرویی در این محدوده قیمتی از چنین پیشرانه‌ای بهره می‌برد. علاوه بر این جک S5 از امکانات رفاهی زیادی نیز بهره می‌برد. تمام این مسائل باعث شده تا هم‌اکنون این خودرو سهم قابل توجهی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد. در صورتی که شما مالک یک دستگاه جک S5 باشید و قصد فروش خودرو خود را داشته باشید می‌توانید در سریع‌ترین حالت ممکن این کار را انجام دهید.

5. دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 99

بهترین خودروهای بازار

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایران خودرو است. این اتومبیل که از سال 1399 روانه بازار کشور شد یکی از بهترین خودروهای اقتصادی بازار محسوب می‌شود. شما هم‌اکنون می‌توانید مدل 99 این اتومبیل را با پرداخت مبلغی در حدود 450 میلیون تومان خریداری کنید.

شرکت ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک را به یک موتور 1.7 لیتری توربو EF7 مجهز کرده است. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته گذاشته شده است. این اتومبیل در حدود 10 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به ازای هر صد کیلومتر 8.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*