سونی در حال آماده سازی چهار گوشی جدید برای عرضه در هند است

کمپانی سونی که اخیرا با ناکامی های در استقبال از پرچم دار خود روبرو شده است ، اکنون در حال آماده سازی چهار گوشی هوشمند جدید از خانواده اکسپریا برای معرفی در کشور هند است.

طبق اطلاعاتی که از فروشگاه آنلاین هندی Zauba منتشر شده ، محصولات جدید این کمپانی با اسم رمز‌های Seahawk Rex PQ ,Eagle Rex AP ,Seahawk Gina AP و Eagle Rilads AP در کشور هند مشغول پشت سر گذاشتن مراحل آزمایش می باشند؛ شایان ذکر است که پیش از این در خبرهایی از معرفی مجدد اکسپریا +Z3 در روز ۲۶ ژوئن (۵ تیر) برای بازار هند مطلع شدیم اما ناگفته پیداست که نام‌گذاری‌های فوق هیچ ارتباطی با نام و مدل اصلی این نمونه‌ها نخواهد داشت.

Four new Sony smartphones

متاسفانه هنوز هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی و ویژگی های این گوشی های جدید منتشر نشده است ، با این حال منبع خبر اعلام کرده که این گوشی ها در رنج قیمتی حدود ۶۱۷ دلار قرار دارند که با این حساب می بایست منتظر محصولاتی رده بالا از سونی باشیم.

 منبع :  gsmarena 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چین ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و هند ۸۰۰۰۰۰۰۰۰ ، دو کشور که برای رکورد شکنی فروش برندهای موبایل کافی هستند . و احتمالا هر فرد چینی و هندی هرکدام ۲ تا ۳ موبایل داره . جالب اینه که در تمام دنیا این دو کشور به * گرسنگی مردمشون * معروفند .