گلکسی S22 اولترا

هرآنچه از سامسونگ گلکسی S22 اولترا می‌دانیم

در این ویدیو نگاهی به تمام شایعات و گمانه‌زنی‌های مهم پیرامون گلکسی S22 اولترا – Galaxy S22 Ultra انداخته‌ایم تا پیش‌بینی کنیم پرچمدار بعدی سامسونگ چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی خواهد داشت.

هر روز شایعات جدیدی درباره سامسونگ گلکسی اس 22 منتشر می‌شود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها سامسونگ قصد دارد در پرچمدار جدیدش ظاهر و امکانات سری اِس و نوت را با یکدیگر ترکیب کند و احتمالا در خانواده اس 22 شاهد حضور قلم اس پِن خواهیم بود.

سامسونگ به‌دنبال این است تا از این به بعد انیمیشن‌های بسیار روان‌تر و جذاب‌تری را در گوشی‌های خود به کار بگیرد و رابط کاربری One UI 4 در این مسیر برگ برنده کره‌ای‌هاست. بتای این رابط کاربری در حال حاضر مبتنی بر اندروید 12 در دسترس بعضی از دارندگان گوشی‌های سامسونگ است. طی ماه‌های آینده و با نزدیک شدن به زمان عرضه پرچمداران جدید این کمپانی بیشتر از One UI 4 و امکانات آن خواهیم شنید.

پیش‌بینی قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی S22 اولترا

بسیاری از افشاگران ادعا می‌کنند گلکسی اس ۲۲ در قیاس با نسل قبلی خود در اغلب زمینه‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته است. به‌عنوان نمونه یک افشاگر که سابقه خوبی در فاش کردن مباحث مختلف دارد، معتقد است که گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند. او می‌گوید گوشی پرچمدار آینده سامسونگ به یک باتری غول پیکر 5000  میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که تنها با 30 دقیقه در شارژ بودن، شارژ باتری آن به 70 درصد می‌رسد.

بر اساس گزارش‌ها، این گوشی به یک نمایشگر 6.8 اینچی مجهز است و حفره کوچک‌تری روی صفحه آن برای میزبانی از دوربین سلفی قرار خواهد داشت. دوربین‌های پشتی این گوشی را سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید، دو دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو، سیستم فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED تشکیل می‌دهند.

پیش‌بینی شما دربارۀ قابلیت‌های این گوشی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*