آنر ایکس 30 آی

تاریخ رونمایی آنر ایکس 30 آی و ایکس 30 مکس مشخص شد؛ همزمان با ردمی نوت 11

آنر قصد دارد به زودی از گوشی‌های آنر ایکس 30 آی و ایکس 30 مکس رونمایی کند. سری Honor X30 قرار است همزمان با شیائومی ردمی نوت 11 معرفی شوند.

پس از جدایی از هواوی بود که آنر توانست نفس تازه‌ای بکشد و کم کم خود را از زیر سایه تحریم‌های آمریکا خارج کند. حالا این شرکت اعلام کرده که قصد دارد در ۶ آبان ماه از گوشی‌های آنر ایکس 30 آی و ایکس 30 مکس رونمایی کند. شیائومی نیز می‌خواهد در همین روز از سری گوشی‌های ردمی نوت 11 پرده برداری کند.

آنر ایکس 30 آی و آنر ایکس 30 مکس

بر اساس گزارشات منتشر شده، آنر ایکس 30 مکس به یک نمایشگر ۷.۰۹ اینچی IPS با رزولوشن +Full HD (۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز خواهد شد. انرژی مورد نیاز این نمایشگر نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

 آنر ایکس 30 آی

در بدنه پشتی دستگاه شاهد حضور دوربین سه‌گانه با ترکیب حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز به عهده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

آنر در گوشی جدیدش از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 900 در کنار ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده کرده است. ابعاد این گوشی هم برابر با ۱۷۴.۳۷ در ۸۴.۹۱ در ۸.۳ میلی‌متر است. از دیگر مشخصات Honor X30 Max می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری، اسپیکر‌های استریو و NFC اشاره کرد.

در رابطه با آنر ایکس 30 آی هم گفته می‌شود که به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. وظیفه انجام امور پردازشی X30i به عهده دایمنسیتی 810 قرار دارد و در بدنه پشتی نیز شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و چند حسگر ۲ مگاپیکسلی هستیم.

آنر در چند ماه اخیر رشد چشمگیری را در بازار چین تجربه کرده است. میزان فروش این برند در شهریور ماه نسبت به ماه قبل با افزایش ۱۸ درصدی همراه شد و به همین خاطر توانست در ماه گذشته از نظر میزان فروش در چین حتی از شیائومی نیز گذر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*