تصاویر هواوی میت 50

اولین تصاویر هواوی میت 50 منتشر شد؛ مجموعه ای از دوربین ها!

با انتشار اولین تصاویر هواوی میت 50 برای اولین بار چشم‌مان به جمال طراحی پرچمدار جدید هواوی و البته انبوه دوربین های آن روشن شد!

به دلیل تاخیر شش ماهه در رونمایی و عرضه سری هواوی پی 50، نسل جدید پرچمداران سری میت یعنی هواوی Mate 50 نیز تاخیری نسبتا طولانی را تجربه می‌کنند. دلیل اصلی مشکلاتی که برای هواوی پیش آمده است، تحریم‌های آمریکا علیه کمپانی‌های حاضر در خط تولید و تامین قطعات این برند چینی هستند و تاخیر در عرضه میت ۵۰ نیز به همین دلیل قطعی خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که عرضه هواوی‌ میت ۵۰ در دوره چهار ماهه اول سال ۲۰۲۲ انجام شود. البته گزارشی که چندی پیش منتشر شد نیز نشان می‌دهد که بخش اعظمی از مشکلات مربوط به تامین قطعات این محصول حل شده است و طرفداران هواوی می‌توانند زودتر شاهد ورود آن به بازار باشند.

تصاویر هواوی میت 50

حالا با انتشار اولین تصاویر هواوی میت 50 نزدیک‌ترین طراحی این محصول به واقعیت را مشاهده می‌کنیم. البته اینها رندرهایی هستند که توسط هنرمندی به نام HoiIndi drew بر مبنای گزارش‌های پیشین طراحی شده‌اند و به معنای آن نیست که محصول نهایی نیز دقیقا همین طراحی را خواهد داشت. همانطور که در این عکس‌ها مشاهده می‌کنید، نمای پنل جلویی کاملا ساده و مشابه سری پی 50 پرو هواوی خواهد بود.

شباهت به پی 50 پرو در تصاویر هواوی میت 50

پنل نمایشگر در دو طرف به سمت بیرون و خمیده است و حفره مربوط به ناچ نیز از دوربین سلفی پشتیبانی می‌کند تا یک نمای تقریبا تمام صفحه پیش روی چشمان کاربر قرار بگیرد. اما مهمترین ویژگی پرچمدار 2022 هواوی به پنل پشتی برمی‌گردد و شاهد یک طراحی غیرمنتظره برای دوربین‌های آن هستیم. اگر این تصاویر هواوی‌ میت ۵۰ در محصول نهایی بدل به حقیقت شوند، شاهد یک ماژول نسبتا بزرگ برای قرار‌گیری دوربین‌ها خواهیم بود که از دو قسمت دایره‌ای‌شکل تشکیل شده است.

تصاویر هواوی میت 50

دایره بالایی میزبان سنسور دوربین و دایره پایینی، میزبان یکی دیگر از دوربین‌ها به همراه فلش ال ای دی و یک سنسور مربعی‌شکل است که احتمالا میزبان دوربین مخصوص زوم باشد.
البته با توجه به ابعاد دوربین‌ها در این تصویر و نسبتی که برای دهانه لنز نسبت به ابعاد کلی دوربین در نظر گرفته شده، می‌توانیم بگوییم که این طرح‌ها چندان دقیق و نزدیک به محصول واقعی نخواهند بود.

ما انتظار داریم که گوشی میت ۵۰ پرو به لنزهای سوپرواید مجهز شود، اما مشخص نیست که لایکا نیز در طراحی آن شرکت خواهد کرد یا خیر.

مشخصات سری گوشی های Mate 50 هواوی

تصاویر هواوی میت 50

از دیگر مشخصاتی که تا به حال در گزارش‌ها برای هواوی میت پنجاه تخمین زده شده است، می‌توان به نمایشگر LTPO که درگوشی‌ های سری آیفون ۱۳ پرو اپل دیده می‌شود اشاره کرد. همچنین فناوری نرخ تازه‌سازی تصویر به صورت Adaptive باعث می‌شود که در کنار دست‌یابی به نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، مصرف انرژی نیز مدیریت شود.

در بورد اصلی سری میت ۵۰ شاهد حضور پردازنده اسنپ دراگون 898 کوالکام خواهیم بود و احتمالا یک نسخه از این دیوایس نیز به پردازنده های سری کایرین 9000 مجهز می‌شود. چیپست اسنپدراگون 898 یک تراشه مخصوص پرچمداران دنیای موبایل است که از فناوری تولید ۴ نانومتری سامسونگ بهره می‌برد. این چیپست از یک معماری سه‌گانه شامل یک هسته بزرگ کورتکس X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته بزرگ کورتکس A78 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و چهار هسته کوچک کورتکس A55 با فرکانس 1.79 گیگاهرتز برخوردار خواهد بود.

تصاویر هواوی میت 50

در لیست مربوط به بنچمارک AnTuTu احتمالا این چیپست برای اولین بار از امتیاز یک میلیون عبور خواهد کرد. گفتنی است که در حال حاضر تاریخ عرضه و رونمایی مشخصی برای سری هواوی‌ Mate 50 اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*