گلکسی S22 پلاس

سامسونگ گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از پشت و رو تخت هستند؛ چیزی شبیه به آیفون 13

بر خلاف مدل اولترا سامسونگ قصد دارد گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس را به نمایشگر و بدنه پشتی مسطح عرضه کند. Galaxy S22 از این لحاظ شبیه آيفون خواهد بود.

تاکنون رندر‌های مختلفی از سری گلکسی اس 22 سامسونگ منتشر شده است. چندی پیش نیز تصویری منتشر شد که طراحی احتمالی نمایشگر گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس را نشان می‌داد.

گلکسی S22 پلاس

حالا IceUniverse، افشاگر معروف با تایید شایعات منتشر شده اعلام کرده که هر دو گوشی از حاشیه‌هایی متقارن بهره خواهند برد و همچنین نمایشگر و بدنه پشتی آن‌ها نیز مسطح خواهند بود.

گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به آيفون 13 بدون ناچ شباهت دارند. بدنه جلویی و پشتی تخت هستند و حاشبه‌های متقارنی دارند.

IceUniverse@

سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس را نیز با نمایشگر و بدنه مسطح روانه بازار کرده بود؛ اما در توییت منتشر شده به شباهت این گوشی‌ها به آيفون 13 اشاره شده است.

گوشی‌های اپل از بدنه کناری مسطح بهره می‌برند و شاید این مقایسه نیز به همین طراحی در گلکسی S22 اشاره دارد؛ هرچند که تمامی رندر‌هایی که تاکنون از هر سه مدل Galaxy S22 منتشر شده‌اند، فریمی با لبه‌های خمیده را نشان می‌دهند.

گلکسی S22 پلاس / گلکسی s22 ultra

البته IceUniverse فقط به گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس اکتفا نکرده و جزئیات جدیدی از ترکیب دوربین مدل اولترا را نیز منتشر کرده است. تاکنون مشخصات مختلفی از دوربین‌های گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است و این توییت نیز جدیدترین آنهاست.

دوربین S22 Ultra

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با نسخه بهبود یافته حسگر 1/1.33 اینچی HM3، اندازه پیکسل 0.8 میکرو‌متر، گشودگی دیافراگم f/1.8 و میدان دید ۸۵ درجه

دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۲.۵۵ اینچی سونی، اندازه پیکسل 1.4 میکرو‌متر، بزرگنمایی ۰.۶ برابری، گشودگی دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۲۰ درجه

دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۳.۵۲ اینچی جدید سونی، اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر، بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابری، گشودگی دیافراگم f/4.9 و میدان دید ۱۱ درجه

دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۳.۵۲ اینچی جدید سونی، اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرو‌متر، بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری، گشودگی دیافراگم f/2.4 و میدان دید ۳۶ درجه

به نظر می‌رسد که دوربین گلکسی اس 22 اولترا با تغییرات زیادی همراه نخواهد شد. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی کمی بهبود خواهد یافت، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی نسبت به نسل قبل فرقی نخواهد کرد و در دوربین‌های تله فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی هم از حسگر‌های جدید و کوچک‌تر سونی استفاده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*