کال آف دیوتی موبایل جدید

ساخت بازی کال آف دیوتی موبایل جدید به‌زودی آغاز می‌شود

شرکت اکتیویژن اخیرا یک استودیوی بازی‌سازی تازه را خریداری کرده است و قصد دارد تولید بازی کال آف دیوتی موبایل جدید را به آن‌ بسپارد.

استودیوی دیجیتال لجندز (Digital Legends) اخیرا از سوی شرکت اکتیویژن خریداری شده تا کال آف دیوتی موبایل جدید را برای آن‌ها بسازد.

دیجیتال لجندز که سابقه‌ی کار بر روی سری بازی‌های افترپالس (Afterpulse) و ریسپاون‌سبلز (Respawnables) را دارد و یکی از استودیوی خوب در زمینه‌ی ساخت عناوین موبایلی به حساب می‌آید، از سوی اکتیویژن خریداری شده تا در کنار استودیوهای بیناکس (Beenox) و اکتیویژن شانگهای، یک بازی موبایلی جدید از مجموعه‌ کال آف دیوتی تولید کند که در حال حاضر جزئیاتی از آن در دست نیست.

این استودیوی اسپانیایی، در سال 2001 تاسیس شد و از سال 2005 تاکنون، نزدیک به 20 بازی موفق و پرفروش برای گوشی‌های جاوا، اندروید و آی‌او‌اس عرضه کرده است.

کال آف دیوتی موبایل جدید

راب کوستیچ (Rob Kostich)، مدیرعامل شرکت اکتیویژن نیز در انتشار پیامی، به اعضای تیم دیجیتال لجندز خوش‌آمد گفت و همکاری با آن‌ها را اتفاق هیجان‌انگیزی توصیف کرد. کوستیچ همچنین به این نکته اشاره داشت که برای تولید محتواهای جذاب و نوآورانه، به استودیوهای درجه یک و کلاس جهانی نیاز است و دیجیتال لجندز می‌تواند به اکتیویژن کمک‌های زیادی کند.

این استودیو تا اینجا نشان داده که در زمینه‌ی تولید بازی‌های موبایلی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حالا با بودجه‌ای که از سوی اکتیویژن در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، می‌توان انتظار داشت که با نسخه‌ی موبایلی جدید کال آو دیوتی، بتوانند سروصدای زیادی برپا کنند.

بازی کال آف دیوتی موبایل تا اینجا، به یک موفقیت بزرگ برای شرکت سازنده تبدیل شده و اخیرا از مرز 500 میلیون کاربر عبور کرده است. اکتیویژن که از پتانسیل و محبوبیت این مجموعه آگاه است، قصد دارد تا قسمت‌های بیشتری از آن را به دنیای گوشی‌های هوشمند بیاورد و باید دید استودیوی دیجیتال لجندز با نسخه‌ی بعدی تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*