تریلر جدید بازی Halo Infinite

تریلر جدید بازی Halo Infinite بهبودهای گرافیکی آن را نشان می‌دهد

شرکت مایکروسافت، تریلر جدید بازی Halo Infinite – هیلو اینفینیت را منتشر کرد که به بهبودهای گرافیکی بخش داستانی می‌پردازد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تریلر جدید بازی Halo Infinite اخیرا در دسترس قرار گرفته و تغییرات این نسخه را نشان می‌دهد؛ این ویدیوی جذاب را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

پس از نمایش نه چندان دلچسب این بازی در رویداد سال گذشته‌ی ایکس باکس، استودیوی 343 اینداستریز (343Industries) اعلام کرد که هیلو اینفینیت از عناوین لانچ کنسول ایکس باکس سری ایکس در فصل تعطیلات نخواهد بود و در سال 2021 منتشر می‌شود. اتفاقی که برای طرفداران بسیار ناامید کننده جلوه می‌کرد.

همه چیز از آنجایی آغاز شد که تریلر گیم‌پلی بازی مورد انتقاد قرار گرفت و طرفداران از گرافیک ضعیف و نسبتا قدیمی بازی انتقاد داشتند. شرکت سازنده در ادامه اعلام کرد که تریلر منتشر شده از یک «نسخه‌ی اولیه» بوده و نشان دهنده‌ی ‌گرافیک اصلی بازی، حداقل بر روی رایانه‌های شخصی نیست. با این حال به نظر می‌رسید که واقعیت چیز دیگری است و این بازی به یک به‌روزرسانی گرافیکی نیاز دارد.

البته یکی دیگر از دلایل به تعویق افتادن بازی، مشکلات پیرامون توسعه‌ی آن در دوران شیوع کرونا ویروس بود که باعث شد تا برنامه‌های استودیوی سازنده دچار تغییر شود. رئیس استودیوی 343 اینداستریز در همان دوره با انتشار یک بیانیه گفت: «می‌دانم این اتفاق [تاخیر] ناامیدکننده است اما از طرفداران می‌خواهم فرصت بیشتری به ما بدهند تا اثری در حد و اندازه‌ی مجموعه هیلو تولید کنیم».

و حالا تریلر جدید بازی Halo Infinite از راه رسیده است و مشخصا تفاوت‌های زیادی با ویدیوهای پیشین دارد. در حالی که کمتر از دو ماه به انتشار بازی باقی مانده، به نظر می‌رسد که دیگر مشکلی برای بازگشت مستر چیف وجود ندارد و به‌زودی با این شخصیت محبوب ملاقات خواهیم کرد.

تریلر جدید بازی Halo Infinite

همان طور که مشخص است، گرافیک بازی به شکل مناسبی ارتقا یافته و می‌تواند طرفداران را راضی کند. همچنین در این تریلر، تعدادی از جزئیات داستانی این قسمت به مخاطبان یادآوری می‌شود؛ از بیدار شدن مسترچیف که حالا با یک تهدید بزرگ‌تر روبرو است تا حقیقت پشت بازگشت کورتانا و خیانت او در هیلو 5.

این ویدیو، گیم‌پلی بخش داستانی را هم به طور کامل نشان می‌دهد و اگر از طرفداران هیلو هستید، احتمالا شما هم از نوآوری‌های و اِلمان‌های جدید این نسخه هیجان‌زده خواهید شد. هیلو اینفینیت حالا بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد و این پتانسیل را دارد که به یکی از بهترین قسمت‌های مجموعه تبدیل شود.

بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت را هم‌اکنون می‌توانید پیش خرید کنید اما بخش آنلاین آن به صورت فری تو پلی (رایگان همراه با بخش خرید درون برنامه‌ای) عرضه خواهد شد.

ناگفته نماند که مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس (Game Pass) می‌توانند بخش داستانی را نیز به صورت رایگان تجربه کنند. این بازی در تاریخ 15 نوامبر 2021 (24 آبان) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*