سونی اکسپریا PRO-I

ویدیوهای تبلیغاتی سونی اکسپریا Pro-I را تماشا کنید؛ یک دوربین قدرتمند در قاب گوشی

گوشی سونی اکسپریا PRO-I با تمرکز بر قابلیت‌های جذاب در عکاسی و فیلم برداری معرفی شد. ویدیو‌های تبلیغاتی سونی اکسپریا پرو آي را ببینید تا با پرچمدار سونی بیشتر آشنا شوید.

چند روز پیش سونی از جدیدترین گوشی دوربین محور خود به نام اکسپریا PRO-I رونمایی کرد. شرکت ژاپنی چند ویدیو تبلیغاتی برای این گوشی تدارک دیده که در آنها به مهمترین نقطه قوت آن یعنی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی و سایر مشخصاتش می‌پردازد.

سونی اکسپریا PRO-I 

اولین ویدیو قابلیت‌های مهم و کلیدی اکسپریا پرو آي را نشان می‌دهد. حسگر مورد استفاده در این گوشی از دوربین کامپکت سونی RX100 مارک 7 گرفته شده است و طبیعتا در این ویدیو نیز سونی روی توانمندی‌های اصلی گوشی جدیدش یعنی عکاسی و فیلم برداری تاکید می‌کند.

دانلود ویدیو

ما همچنین گشودگی دیافراگم این گوشی را در عمل مشاهده می‌کنیم که به کاربر اجازه می‌دهد بین f/2.0 و f/4.0 یکی را انتخاب کند. سونی نمایی از حسگر ۱ اینچی غول‌پیکر این گوشی و اپتیک‌های روی آن را هم نشان می‌دهد. در نهایت پردازشگر تصویر اختصاصی Front-end LSI سونی به تصویر کشیده می‌شود و نمایی ۳۶۰ درجه هم از خود گوشی داریم.

در ویدیو دوم سونی یک گام رو به جلو برمی‌دارد و نشان می‌دهد که اکسپریا PRO-I قابلیت‌های جذابی برای عکاسان و فیلم برداران دارد. سیستم دیافراگم دوگانه، Pixel Pitch بزرگ ۲.۴ میکرو‌متری، گستره داینامیک وسیع و ردیابی مستمر سوژه همگی جزء نقاط قوت اکسپریا پرو آي هستند. اکسپریا پرو جدید به خوبی از پس موقعیت‌های مختلف برمی‌آید. از عکاسی در روز و شب گرفته تا عکاسی اکشن و تصاویر پرتره.

دانلود ویدیو

البته قابلیت‌های فیلم برداری این گوشی نیز نباید از قلم بیفتند؛ زیرا نه تنها از تمامی موارد گفته شده بالا بهره می‌برند، بلکه مجهر شدن به میکروفون مونو داخلی و یک فیلتر باد مخصوص نیز به ضبط هرچه بهتر صدا در حتی نامناسب‌ترین شرایط محیطی کمک می‌کند.

سونی همچنین به مانیتور ولاگ که به عنوان یک وسیله جانبی برای این گوشی تدارک دیده است، اشاره می‌کند و قابلیت‌های فیلم برداری سینمایی را نیز به کاربران یادآور مي‌شود.

جدای از ساخت یک گوشی دوربین محور قدرتمند،‌ سونی تعهد خود به حفظ محیط زیست را هم یک مرحله به پیش برده است. اکسپریا PRO-I اولین گوشی موبایل سونی است که در بسته‌بندی آن از مواد پلاستیکی یک بار مصرف استفاده نشده است.

دانلود ویدیو

Tomoyuki Nishizaki، مهندس طراحی بسته‌بندی سونی حذف کامل پلاستیک از بسته‌بندی این محصول را به عنوان بخشی از تعهد سونی برای حفاظت از محیط زیست می‌داند.

در بخش پشتی جعبه سونی اکسپریا PRO-I نیز یک برچسب سبز رنگ با عنوان «عدم استفاده از پلاستیک در بسته‌بندی» دیده می‌شود. امیدواریم در آینده سایر تولیدکنندگان نیز با پیروی از سونی استفاده از مواد پلاستیکی یک بار مصرف را در بسته‌بندی محصولات خود به صفر برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*