گوشی AGM Glory - ای جی ام گلوری

بزرگترین بلندگوی جهان روی گوشی که در سردترین نقاط زمین دوام می‌آورد؛ با AGM Glory آشنا شوید

گوشی AGM Glory مانند سایر محصولات این شرکت مخصوص شرایط سخت ساخته شده و امکانات جذاب آن حتی در دمای زیر 27 درجه نیز شما را ناامید نخواهد کرد!

برند ای جی ام سابقه طولانی در تولید محصولات جان‌سختی دارد که در شرایط دشوار آب و هوایی و برای کاربرانی که دارای مشاغل سخت و خاص هستند کاربرد حیاتی دارد. شما معمولا ‌نمی‌توانید این مقاومت را در محصولات رایج بازار و گوشی هایی که توسط برندهای مشهور تولید می‌شوند مشاهده کنید و حالا گوشی AGM Glory – ای جی ام گلوری نیز بار دیگر استانداردهای این برند آمریکایی را ارتقا داده است.

گوشی AGM Glory به طور ویژه برای مناطق جغرافیایی خاصی طراحی شده که دارای آب و هوای سرد و بسیار سرد هستند. مردمی که در این مناطق زندگی می‌کنند و یا به واسطه شغل خود لازم است که در محیط‌های بسیار سرد با دمای پایین قرار بگیرند، می‌توانند از قابلیت‌های منحصر به فرد این گوشی بهره ببرند.

گوشی AGM Glory چه امکاناتی دارد؟

گوشی AGM Glory - ای جی ام گلوری

گوشی ای جی ام گلوری قادر است یک روز کامل در دمای زیر ۲۷ درجه سانتیگراد یعنی معادل منفی ۱۶.۶ درجه فارنهایت و تا ۱۰ ساعت در دمای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد (معادل منفی ۲۲ درجه فارنهایت) و یک ساعت در دمای منفی ۴۰ درجه سانتیگراد (معادل منفی ۴۰ درجه فارنهایت) دوام بیاورد که ارقامی باورنکردنی است! اگر از گوشی خود در روزهای برفی و در مناطق سرد استفاده کرده باشید می‌دانید که دست‌یابی به چنین اعدادی در محصولات عادی کاملا غیر ممکن است.

محصول جدید کمپانی ای جی ام در سه مدل عرضه می‌شود و مدل گلوری پرو تمام گجت هایی که یک کاربر حرفه ای نیاز دارد را درون خود خواهد داشت. یک دوربین با قابلیت تصویربرداری حرارتی که دارای بالاترین رزولوشن و سریع‌ترین عملکرد در پاسخگویی میان محصولات مشابه محسوب می‌شود روی این گوشی قرار دارد و علاوه بر اینها یک دوربین مادون قرمز ۲۰ مگاپیکسلی برای عکاسی در شب به آن اضافه شده است.

گوشی AGM Glory - ای جی ام گلوری

اگر این امکانات گوشی AGM Glory کافی نیست باید بدانید که یک مسافت سنج لیزری درون گوشی تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید اندازه گیری‌های دقیق را با موبایل جان سخت خود انجام دهید. در تصویر زیر می‌توانید مقایسه سه مدل این سری از نظر امکانات را مشاهده کنید:

گوشی AGM Glory - ای جی ام گلوری

پردازنده و مشخصات گوشی جان سخت ای ام جی گلوری

یکی دیگر از ویژگی‌های هیجان‌انگیز گوشی جدید ای ام جی برخورداری از یک اسپیکر ۳۳ میلی‌متری با توان سه و نیم وات است که می‌تواند صدایی معادل ۱۱۰ دسیبل را تولید کند! این صدا در واقع بلندترین حد صدایی که شما می‌توانید روی یک گوشی هوشمند در حال حاضر به دست بیاورید.

همه این امکانات در یک قاب بسیار مقاوم با برخورداری از استانداردهای نظامی IP68 ،IP69K و MIL-STD-810H تعبیه شده بنابراین خیالتان از افتادن و ضربه خوردن گوشی در همه شرایط راحت باشد.

گوشی AGM Glory - ای جی ام گلوری

دیگر مشخصات فنی AGM Glory شامل برخورداری از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام و ۸ گیگابایت حافظه رم است و کاربران می‌توانند این محصول را در دو مدل با ظرفیت‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت سفارش دهند. همچنین پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت موبایل ‏و 50 باند فرکانس جهانی به لطف برخورداری از ده آنتن از دیگر ویژگی‌های آن است.

این محصول در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد و با مراجعه به سایت سازنده، کاربران می‌توانند در صورت خرید زود‌هنگام هدایایی نظیر هدفون های وایرلس دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*