ردمی Smart Band Pro و ردمی Smart Watch 2 Lite

دستبند هوشمند شیائومی ردمی Smart Band Pro در کنار یک ساعت هوشمند جدید معرفی شد

دستبند هوشمند شیائومی ردمی Smart Band Pro با نمایشگر بزرگ و طراحی زیبا در کنار نسخه لایت ساعت هوشمند ردمی Watch 2 رونمایی شد.

یک سال بعد از عرضه نخستین نسل دستبند هوشمند ردمی اسمارت بند، کمپانی شیائومی از نسل جدید این گجت پوشیدنی به نام ردمی Smart Band Pro رونمایی کرد. اما همانطور که از نامش پیداست، این مدل جدید قدرتمندتر شده و امکانات بیشتری را هم ارائه می‌کند.

دستبند شیائومی ردمی Smart Band Pro

ردمی Smart Band Pro

به عنوان مثال یک نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 450 نیت و تراکم پیکسلی 282 پیکسل در هر اینچ روی بدنه آن قرار گرفته است. این نمایشگر با یک شیشه حرارت دیده 2.5D محافظت می‌شود، در حالی که بدنه اصلی دستبند شیائومی از پلیکاپرولاکتام (نوعی نایلون، پلاستیک) ساخته شده است که با الیاف شیشه‌ای تقویت شده و می‌تواند تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد. سازنده برای بند این دستبند هم از پلاستیک نرم استفاده کرده است.

این گجت پوشیدنی یک شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و یک نمایشگر ضربان قلب PPG را ارائه می‌کند. یک سنسور نور هم می‌تواند نور صفحه را وقتی دستگاه را به مچ دست خود بسته‌اید، به صورت خودکار تنظیم کند. دستگاه با استفاده از این سنسورها می‌تواند بیش از 110 حالت ورزشی را شناسایی کند که در این بین 15 حالت ورزشی به شکل حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این ردمی نظارت روی سطح اکسیژن خون (SpO2) را هم در شرایط کرونایی به این مچ‌بند اضافه کرده است.

این سخت افزار و قطعات از یک باتری 200 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند، در حالی که خود این باتری توسط یک کابل مغناطیسی کوچک شارژ می‌شود. شیائومی می‌گوید مچ‌بند ردمی Smart Band Pro می‌تواند با استفاده معمولی تا 14 روز شارژدهی داشته باشد و تا 20 روز هم آماده به کار، روشن بماند.

ساعت هوشمند شیائومی ردمی Watch 2 Lite

ردمی Smart Band Pro و ردمی Smart Watch 2 Lite

شیائومی همچنین از ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت نیز رونمایی کرده که ظاهر مربعی‌شکل‌تری نسبت به مچ‌بند جدید این شرکت دارد. نمایشگر این اسمارت واچ 1.55 اینچی LCD با رزولوشن 320 در 360 پیکسل است. دقیقاً همان سنسورهای مچ‌بند شیائومی به علاوه GPS‌ در این ساعت هم وجود دارد و می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

این اسمارت واچ از یک باتری 262 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که می‌تواند شارژ کافی را برای 10 روز استفاده معمولی و 5 روز استفاده خیلی سنگین فراهم کند. در حالت GPS نیز این ساعت می‌تواند 14 ساعت بدون توقف به کاربران سرویس‌دهی کند.

متأسفانه سازنده چینی اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه این دو گجت را ارائه نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*