عکس های واقعی شیائومی 12

عکس های واقعی شیائومی 12 در دست های یک کاربر چینی منتشر شد

عکس های واقعی شیائومی 12 در شرایطی که یک کاربر چینی به صورت مخفیانه در مترو  از آن استفاده می‌کرد، منتشر شد. ظاهراً شیائومی خودش را آماده معرفی این گوشی می‌کند.

مثل سنت همیشگی شیائومی، گوشی‌های سری Xiaomi 12 باید ابتدای سال آینده میلادی وارد بازار می‌شوند. اما از هفته‌های گذشته شایعاتی شنیده می‌شود که ظاهراً گوشی‌ساز چینی قصد دارد زودتر از موعود آن‌ها را معرفی کند. حداقل عکس های واقعی شیائومی 12 که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، می‌تواند نشانه‌ای از رونمایی قریب‌الوقوع این گوشی‌ها باشد.

عکس های واقعی شیائومی 12

یک کاربر عکس‌هایی را در صفحه ویبو خود منتشر کرده که یک گوشی مرموز در دستان یک مرد چینی ایستاده در مترو را به نمایش می‌گذارد. البته دور این گوشی قاب مخصوصی قرار گرفته تا طراحی دقیق آن لو نرود و فقط نمایشگر آن قابل مشاهده باشد. متأسفانه شیائومی کارش را خیلی خوب انجام داده و تقریباً هیچ چیز خاصی از جزئیات طراحی این گوشی مشخص نیست. شاید اگر بخواهیم به صورت چشمی مقایسه کنیم، این گوشی بلندتر از نسل‌های قبلی شده و نسبت تصویر بلندتری را هم ارائه می‌کند.

عکس های واقعی شیائومی 12

در گزارش‌های قبلی به نسبت ابعاد تصویر به صفحه بیشتر اشاره شده بود که به معنای فریم باریک‌تر اطراف گوشی است. علاوه بر این حفره کوچکی که برای میزبانی از دوربین سلفی در بالای نمایشگر ایجاد شده هم کوچک‌تر از نسل فعلی خواهد بود. شیائومی اخیراً موفق شده برای این گوشی تأییدیه Indian BIS را هم از رگولاتوری هندی بگیرد که یکی دیگر از نشانه‌های آماده شدن شیائومی 12 برای رونمایی است.