مشخصات گلکسی A13 5G

مشخصات گلکسی A13 5G لو رفت ؛ میان رده جدید سری محبوب سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

یک افشاگر در توییتر مشخصات گلکسی A13 5G سامسونگ را منتشر کرده است. گلکسی ای 13 5 جی، ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ لقب خواهد گرفت.

سامسونگ با گوشی‌های میان‌رده سری Galaxy A و Galaxy M خود انقلاب به پا کرد. امسال این کمپانی با اضافه کردن پشتیبانی از فناوری شبکه 5G به برخی از این گوشی‌های میان‌رده، آن‌ها را یک پله جلوتر هم می‌برد. در حال حاضر چندین مدل از سری گلکسی A با پشتیبانی از 5G وارد بازار شده‌اند که ارزان‌ترین آن‌ها Galaxy A22 5G است. اما به نظر می‌رسد، به زودی باید این لقب را به گوشی Galaxy A13 5G بدهیم.

گوشی‌های هوشمند سال 2022 سامسونگ با مدل گلکسی ای 13 5 جی آماده تولید قرار گرفته‌اند. این گوشی رده ابتدایی اولین محصول سامسونگ است که انتهای امسال معرفی می‌شود و اگر گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های منتشر شده صحت داشته باشد، به شبکه موبایل 5G نیز مجهز خواهد بود. امروز یک افشاگر به نام Anthony در توییتر، به برخی از مشخصات گلکسی A13 5G اشاره کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات گلکسی A13 5G

این افشاگر به ما می‌گوید که در زیر قاب گوشی گلکسی ای 13 5 جی سامسونگ چه خبر است. به ادعای او، گوشی ارزان قیمت سامسونگ به یک نمایشگر 6.48 اینچی LCD مجهز است. اما برخلاف انتظار رزولوشن آن اچ‌دی نیست، بلکه فول اچ‌دی است. با قضاوت روی رندرهای فایل CAD، این گوشی از یک نمایشگر با طراحی ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند که در بین گوشی‌های ارزان قیمت بازار متداول است. سامسونگ برای گوشی‌های میان‌رده و گران قیمت خودش از طراحی پانچ هول استفاده می‌کند.

مشخصات گلکسی A13 5G

در این توییت جزئیاتی از دوربین سلفی آن به میان نیامده است. با این حال دوربین پشتی آن از یک سنسور 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این همان دوربین رده پایینی است که در گوشی ردمی 10 شیائومی نیز حضور دارد. گفته می‌شود یک دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هم آن را همراهی می‌کنند.

در زیر قاب، گوشی گلکسی ای 13 5 جی به چیپست Dimensity 700 5G مدیاتک مجهز است. این پلتفرم از معماری 7 نانومتری استفاده می‌کند و پیکربندی هسته‌های آن را 2 هسته ARM Cortex-A76 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته ARM Cortex-A55 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتزی تشکیل می‌دهند.

یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی باتری را تأمین می‌کند که خود با توان 25 وات به سرعت شارژ می‌شود. سامسونگ همچنین برای تأمین امنیت گوشی ارزان قیمت خود، یک حسگر اثر انگشت را روی فریم کناری گوشی تعبیه کرده است.

در انتها باید به ظرفیت رم 4، 6 یا 8 گیگابایتی این گوشی اشاره کرد. این سیگنالی برای اضافه شدن رم 8 گیگابایت به گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت سال 2022 سامسونگ است. 64 یا 128 گیگابایت نیز حافظه داخلی این گوشی است که با استفاده از یک اسلات کارت microSD کاربر می‌تواند آن را افزایش دهد.

گوشی گلکسی A13 5G می‌تواند ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ نیز لقب بگیرد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها این گوشی 249 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*