گوشی های شیائومی

لغو ممنوعیت واردات ۹ مدل دیگر از گوشی های شیائومی به کشور+ لیست گوشی ها

به زودی ۹ مدل از گوشی های شیائومی که تا پیش از این جلوی ورودشان به کشور گرفته شده بود، مجوز ورود به کشور را دریافت خواهند کرد.

انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرده است که ۹ مدل دیگر از گوشی های شیائومی که تا پیش از این ورود آن‌ها به کشور ممنوع شده بود، به زودی مجوز ورود به بازار کشور را دریافت خواهند. این ۹ گوشی از این پس به لطف یک آپدیت نرم‌افزاری قادر به برقراری تماس‌های اضطراری داخل ایران هستند.

انجمن واردکنندگان موبایل ۴ ماه پیش اعلام کرده بود که تلفن‌های همراه برخی از برندها از جمله تعدادی از گوشی های شیائومی به دلیل متصل نبودن به شماره‌های اضطراری ایران از این پس وارد بازار کشور نخواهند شد. ستاد مدیریت بحران کشور و همچنین نیروی انتظامی به دلیل این که این تلفن‌های همراه امکان تماس گرفتن با شماره های اضطراری بدون وجود سیم‌کارت در گوشی را ارائه نمی‌کردند از رگولاتوری درخواست کردند تا جلوی واردات این تلفن‌های همراه گرفته شود.

شرکت شیائومی به منظور حل این مشکل در مهر ماه آپدیتی را برای ۷ مدل از این موبایل‌ها ارائه کرد که به واسطه آن مشکل عدم برقراری تماس‌های اضطراری آن‌ها برطرف شد. هم‌اکنون و پس از گذشت یک ماه انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرده است ۹ مدل دیگر از گوشی های شیائومی نیز برای حل این مشکل به‌ روز‌رسانی نرم‌افزاری را دریافت کرده‌اند که می 10T لایت، پوکو x3، ردمی ۹، پوکو f3، می ۱۱ لایت، ردمی نوت 9s، ردمی نوت ۱۰ پرو و همچنین پوکو X3 nfc از جمله آن‌ها هستند.

گوشی های شیائومی

تا پیش از این مدل‌ها نیز مشکل برقراری تماس اضطراری برخی از مدل‌های دیگر از جمله ردمی نوت 10 (۵G)، پوکو X3 مدل (GT)، ردمی ۹A، می ۱۱i، ردمی نوت ۸، پوکو M3 پرو و ردمی نوت ۱۰ نیز به واسطه دریافت آپدیت نرم‌افزاری برطرف شده بود .

گوشی های شیائومی

جدیدترین اخبار حاکی از آن است که در آینده نه چندان دور مشکل برقراری تماس اضطراری مدل‌هایی نظیر پوکو M3 نیز به واسطه دریافت به‌روزرسانی برطرف شده و مجوز ورود آن‌ها به کشور صادر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*