طراحی گلکسی S22

گلکسی S22 و اس 22 پلاس با تغییرات جزئی در طراحی می‌آیند؛ عکس و ویدیوی جدید را تماشا کنید

اخیرا تصاویر و ویدیو جدیدی از سری Galaxy S22 منتشر شده است. ظاهرا طراحی گلکسی S22 و اس 22 پلاس با تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل همراه شده است.

سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی اس 22 را آغاز کرده است و تاکنون نیز تصاویر مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده است. حالا وب‌سایت LetsGoDigital بر اساس اطلاعاتی که از یک منبع داخلی به دست آورده است رندر‌هایی را از گلکسی S22 و گلکسی اس 22 پلاس منتشر کرده که از تغییرات اندک در طراحی نسبت به نسل قبل حکایت دارند.

گلکسی اس 22 و گلکسی S22 Plus از همان زبان طراحی گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس استفاده می‌کنند. این در حالی است که گلکسی اس 22 اولترا شباهتی به نسل قبل خود ندارد و از یک پنل پشتی کاملا متفاوت بهره می‌برد.

چینش مجموعه دوربین گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس همچنان به صورت عمودی خواهد بود و بخش دوربین نیز تا لبه‌ها کشیده خواهد شد. پنل جلویی این گوشی‌ها نیز مسطح خواهد بود؛ اما قرار نیست همانند سری آيفون 13 به شکل چهارضلعی نزدیک شوند.

دانلود ویدیو

گلکسی اس 22 به یک نمایشگر ۶.۰۶ اینچی اولد با رزولوشن +Full HD مجهز خواهد شد. از زمان عرضه گلکسی S9 شاهد چنین نمایشگر کوچکی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نبوده‌ایم. گلکسی اس 22 پلاس نیز از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی استفاده خواهد کرد که نسبت به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی گلکسی اس 21 پلاس کوچک‌تر شده است.

سری گلکسی S22 در اکثر بازار‌ها با تراشه اگزینوس 2200 و گرافیک AMD عرضه خواهد شد. هرچند که کاربران آمریکایی و چینی به نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون 898 این گوشی‌ها دسترسی خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*