بهمن رسپکت

بهمن رسپکت ، یک سدان چینی دیگر برای بازار ایران + مشخصات، امکانات و عکس

بهمن رسپکت به عنوان محصول جدید بهمن موتور در راه بازار ایران است. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه ایرانی شده سدان چینی کوین ژوآندو آشنا می‌شویم.

مدیران ارشد شرکت بهمن موتور طی نشستی در روز 10 آبان 1400 اعلام کردند پروژه آینده این خودروساز بخش خصوصی یک سدان چینی با نام رسپکت خواهد بود که قرار است تا پایان سال 1400 به شکل رسمی معرفی شود. محصول جدید بهمن موتور را در حقیقت باید نسخه ایرانی شده سدان چینی کوین ژوآندو (Cowin Xuandu) دانست. در ادامه با مشخصات و امکانات این سدان چینی کلاس C آشنا خواهیم شد.

مشخصات بهمن رسپکت

بهمن رسپکت

محصول جدید بهمن موتور از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس CVT با تعویض دنده مصنوعی 9 سرعت به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

بهمن رسپکت

با توجه به سهام‌داران شرکت Cowin و همچنین ویژگی‌های سدان ژوآندو باید گفت این خودرو از لحاظ پلتفرم به چری آریزو 5 و آریزو 6 شباهت زیادی دارد. ضمن این که ساختار قوای محرکه بهمن رسپکت از لحاظ انتقال قدرت نیز به رقبای مدیران خودرویی خود شبیه است. از لحاظ موتور هم مدل ارتقا پیدا کرده قوای محرکه AVL برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

بهمن رسپکت

بهمن رسپکت برای بازار ایران به امکانات متعددی مجهز شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، اتوهلد، نورپردازی کابین، گرمکن صندلی‌های جلو، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی، دوربین 360 درجه، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، سانروف، صندلی‌های جلوی برقی و 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای اشاره کرد.

بهمن رسپکت

همچنین پیش‌بینی می‌شود گروه بهمن و شرکت بهمن موتور این محصول جدید خود را با سطح امکانات بیشتری نسبت به آریزو 5 و آریزو 6 به بازار عرضه کنند تا به همراه قیمت کمتر بتواند نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*