فروش بهمن فیدلیتی

طرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی با تحویل فوری

طرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی از هفته آینده به اجرا درخواهد آمد. در این طرح فروش این دو محصول جدید گروه بهمن به صورت نقدی و با تحویل فوری به بازار عرضه خواهند شد.

گروه خودروسازی بهمن در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی را از هفته آینده به شکل نقدی و با تحویل فوری به مشتریان عرضه کند. البته در حال حاضر قیمت تمام شده محصولات برای این طرح فروش اعلام نشده و قرار است طی روزهای آینده به شکل کامل بخشنامه فروش آنها منتشر شود.

جزئیات فروش فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی

اطلاعاتی که از این طرح فروش منتشر شده حاکی از آن است اگر گروه بهمن شاسی بلند فیدلیتی را با مدل 5 نفره به بازار عرضه کند، با همان قیمت قبلی حدود 735 میلیون تومان و مدل 7 نفره آن نیز با قیمت حدود 760 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت دیگنیتی نیز بیش از 800 میلیون تومان خواهد بود.

گفتنی است شرکت بهمن از ابتدای سال 1400 تا به امروز خودرو دیگنیتی را در دو مرحله به فروش رسانده که آخرین طرح فروش آن در 27 اردیبهشت‌ماه بوده است. شاسی بلند فیدلیتی نیز تا به امروز در سه طرح فروش نقدی روانه بازار شده که آخرین مرحله آن در 11 مهرماه بوده و در آن فقط مدل 5 نفره روانه بازار شده است. به احتمال زیاد در طرح جدید ویژه آبان 1400 این دو خودرو با موعد تحویل هفته چهارم آذرماه به مشتریان عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ما که تا حالا یه دونه هم نتونستیم ثبت نام کنیم چه فیدلیتی چه دیگنیتی یه دونه هم تا حالا نشده ترو خدا سایتو درست کنید تا آدم بتونه ثبت نام موفق داشته باشه همش به دلال جماعت نفروشید