دیگنیتی پرستیژ

مشخصات و امکانات دیگنیتی پرستیژ ، شاسی بلند جدید گروه بهمن + عکس

دیگنیتی پرستیژ به عنوان شاسی بلند جدید گروه بهمن در راه است. این خودروساز قصد دارد نسخه جدید دیگنیتی را با تیپ پرستیژ به بازار عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مدیران ارشد شرکت بهمن موتور و گروه بهمن به تازگی اعلام کردند این خودروساز بخش خصوصی کشور قصد دارد به زودی نسخه جدید دیگنیتی را با تیپ پرستیژ به بازار عرضه کند که نسبت به نسخه پرایم از مشخصات جدیدی بهره می‌برد.

مشخصات دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ

شرکت بهمن موتور هم‌اکنون دیگینتی پرایم را به عنوان نسخه ایرانی شده دانگ فنگ ix5 تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای این نسخه موتور 1.5 لیتری توربو شارژر و گیربکس اتوماتیک CVT در نظر گرفته شده است، اما این خودروساز قصد دارد این شاسی بلند را به همراه تغییرات فنی و با امکانات جدید تحت نام تیپ پرستیژ به بازار عرضه کند. همچنین با توجه به نسخه‌های مختلف دانگ فنگ ix5 انتظار می‌رود بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ را با فیس لیفت ظاهری شامل تغییراتی در بخش چراغ‌های جلو، سپر جلو، دیفیوزر عقب و تریم داخلی روانه بازار کند.

مشخصات فنی

دیگنیتی پرستیژ

بهمن موتور قصد دارد دیگنیتی پرستیژ را به یک موتور 2 لیتری توربوشارژر TGDi مجهز کند که می‌تواند قدرتی برابر با 230 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر را به تولید برساند. ضمن این که این پیشرانه حداکثر گشتاور را در ۱۸۰۰rpm در اختیار راننده خواهد گذاشت. یک گیربکس 6 سرعت اتوماتیک AT نیز قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

دیگنیتی پرستیژ

این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر نیز مصرف سوختی 8.5 لیتر را به همراه دارد. همچنین این خودرو می‌تواند ظرف مدت 8.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 215 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

امکانات

دیگنیتی پرستیژ

بدون شک دیگنیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم از لحاظ سطح امکانات رفاهی و ایمنی نیز در سطح بالاتری قرار خواهد داشت. در واقع مدل 2 لیتری توربو دانگ فنگ ix5 در بازارهای جهانی از امکاناتی چون کروز کنترل تطبیقی، سامانه پیشگیری از تصادف، رینگ آلومینیومی جدید، کیسه هوای پرده‌ای، جلو آمپر TFT، تریم داخلی جدید با دسته دنده الکترونیکی، صندلی برقی شاگرد، گرمکن صندلی‌های جلو، رادار نقطه کور و رادار خطی بهره می‌برد. از این رو به احتمال زیاد بهمن موتور نیز نسخه جدید دیگنیتی را با چنین سطحی از امکانات تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

قیمت

دیگنیتی پرستیژ

از آنجایی که بین نسخه 1.5 لیتری و 2 لیتری توربو دانگ فنگ ix5 در بازارهای جهانی اختلاف قیمتی وجود دارد، انتظار می‌رود شرکت بهمن موتور نیز دیگنیتی پرستیژ را با قیمت حدود 1 میلیارد تومان تولید و به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. علی اسدنیا دکترای جامعه شناسی اقتصادوتوسعه

    هوالرؤوف؛ باسلام وخداقوت، اگه بخوادبااین روند افزایش قیمتی نسبت به قیمت قبلی به بازارعرضه گردد، همان که هرگزتولیدوعرضه نگردد. مردم وازخودتان بی اعتمادنکنید.
    چون ضررو زیانش به خودتون برگشت می کند.
    باانحصارمردم رو نخست باقیمت اندکی پایین تردعوت به جنس های چینی وداخلی می کنید، آنگاه تدریجا”همین کالاهای جبری رو
    باقیمت بالا قیمت گذاری می کنید!؟
    مردم وعقده ای نکنید. به خداوندقادرمتعال خسران می بینید.
    اگه چنین کنیدواین روند ظالمانه وچپاول گرانه روادامه بدید، خالق قادرمتعال این ولی نعمتان رابه موجب فرمودهٔ بنیانگذارومعمارکبیرانقلاب” قدس ا… نفسه الزکیه” ومقام معظم رهبری”دامة برکاته” ازتون می گیرد.