سامسونگ گلکسی A13

سامسونگ گلکسی A13 ، گوشی اقتصادی که به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

در گزارش جدیدی که منتشر شده، ادعا می‌شود که گوشی 5G و ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A13 به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

میزان فروش گوشی‌های رده ابتدایی و ارزان قیمت سامسونگ شگفت انگیز است. آن‌ها در کنار قیمت بسیار خوبی که دارند، امکانات مناسبی را هم در اختیار کاربر می‌گذارند. این دستگاه‌ها در بازارهای نوظهور، به خصوص افرادی که برای نخستین بار یک گوشی هوشمند تهیه می‌کنند، عملکرد خوبی دارند.

به همین خاطر هم هست که سامسونگ تلاش می‌کند هر نسل آن‌ها از نسل گذشته بهتر و پیشرفته‌تر باشد. گوشی گلکسی A12، یکی از بهترین گوشی‌هایی رده ابتدایی سامسونگ است که نسبت به قیمتش ارزش خرید بسیار زیادی دارد. اکنون خبر می‌رسد گوشی سامسونگ گلکسی A13 به عنوان نسل جدید این دیوایس، با بخش دوربین ارتقا یافته وارد بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A13 دوربین بهتری را دریافت می‌کند

گزارش‌هایی که از کره جنوبی منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ این گوشی را به سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. در مجموع روی قاب پشتی این گوشی چهار دوربین حضور دارد که این سنسور 50 مگاپیکسلی یکی از آنهاست. سه سنسور دیگر شامل دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا-واید، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی کمک به تشخیص عمق می‌شود.

در جلو نیز سامسونگ برای دوربین سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است. در مجموع تمام سنسورهای دوربین گلکسی ای 13 مثل نسل گذشته است و فقط سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی جای خودش را به یک سنسور 50 مگاپیکسلی جدیدتر داده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات گلکسی A13 5G لو رفت ؛ میان رده جدید سری محبوب سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد این گوشی از چیپست Dimensity 700 5G مدیاتک قدرت خواهد گرفت. نسل قبلی از هم چیپست‌های مدیاتک برخوردار بود. یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی و یک نمایشگر 6.5 اینچی TFT با رزولوشن +HD نیز دیگر ویژگی‌های این گوشی است. هرچند قیمت آن مشخص نیست. اگر می‌خواهید با چهره این گوشی آشنا شوید هم می‌توانید پست رندرهای Galaxy A13 5G چهره ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ را نشان می‌دهند را مطالعه کنید.

از آنجا که سامسونگ سال گذشته گوشی گلکسی ای 12 خودش را در ماه نوامبر معرفی کرد، و پیش از ژانویه وارد بازار کرد، انتظار می‌رود همین رویه در خصوص گلکسی ای 13 نیز ادامه داشته باشد و شاهد ورود 5G ارزان قیمت به بازار قبل از تعطیلات نوروز 1401 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*