موتو A70

موتورولا از 3 گوشی ارزان قیمت موتو A70, A50 و A10 رونمایی کرد

موتورولا از سه گوشی ارزان قیمت موتو A70, A50 و A10 رونمایی کرد. این گوشی‌های ساده به تراشه مدیاتک و نمایشگر رنگی مجهز شده‌اند و از کارت حافظه پشتیبانی مي‌کنند.

موتورولا می‌خواهد به زودی سه گوشی ساده جدید را در بازار هند عرضه کند. موتو A50، موتو A70 و موتو A10 به باتری ۱۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند و از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کنند. موتورولا همچنین گارانتی تعویض دو ساله را برای این گوشی‌ها در نظر گرفته است.

موتو ای 10 و موتو ای 50 هر دو به تراشه مدیاتک MT6261D مجهز شده‌اند. این دو گوشی همچنین دارای نمایشگر رنگی ۱.۸ اینچی و چراغ قوه‌ (که با دکمه فیزیکی فعال می‌شود) هستند. از دیگر مشخصات این دو گوشی می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا حداکثر ۳۲ گیگابایت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

در بدنه پشتی مدل A50 یک دوربین مشاهده می‌شود؛ اما A10 از آن بی‌بهره است. مدل A70 نیز از نظر ظاهری تفاوت چندانی با دو برادر کوچک‌تر خود ندارد و تنها تفاوت مهم آن را می‌توان مجهز شدن به نمایشگر بزرگتر ۲.۴ اینچی دانست.

موتورولا از تراشه Unisoc در این گوشی استفاده کرده است. از دیگر مشخصات موتو A70 می‌توان به یک دوربین در بدنه پشتی، چراغ قوه LED، رادیو FM بی‌سیم و قابلیت ضبط مکالمه اشاره کرد.

موتو A10 قرار است با قیمت ۲۰ دلار در بازار هند عرضه شود. در حال حاضر قیمت موتو A50 و A70 مشخص نشده است؛ اما بیشتر از ۲۵ دلار قیمت نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*