سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

رنگبندی هر 3 مدل گلکسی اس 22 سامسونگ فاش شد

یک افشاگری جدید، به زمان عرضه و رنگ‌بندی 3 مدل گلکسی اس 22 سامسونگ اختصاص دارد. ظاهرا اعضای خانواده Galaxy S22 در چهار رنگ متنوع عرضه خواهند شد.

راس یانگ در افشاگری جدید خود به 3 مدل گلکسی اس 22 سامسونگ پرداخته است. به ادعای او، روند تولید این گوشی‌ها از هفته اول دسامبر (نیمه دی) آغاز خواهد شد. این یعنی تا  زمانی که برای فروش به تعداد کافی برسند، مدتی زمان خواهد برد. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که سری گلکسی اس 21 بین یک تا یک ماه و نیم زودتر وارد خط تولید شد؛ پس احتمال تاخیر چند هفته‌ای در رونمایی و عرضه پرچمداران جدید سامسونگ، دور از ذهن نیست.

گلکسی اس 22 سامسونگ

اصلا شاید رویداد Unpacked دی ماه، نه به اعضای خانواده گلکسی S22؛ بلکه به رونمایی از گلکسی اس 21 اف ای اختصاص داشته باشد.

در همین ارتباط، یک افشاگر دیگر (جان پراسر) به آغاز فروش سری گلکسی اس 22 در هفته دوم فوریه (اواخر بهمن) اشاره کرده است. این یعنی عرضه گوشی‌ها به اوایل اسفند خواهد کشید. به هر حال با توجه به بحران کمبود تراشه، شاید این برنامه زمانی هم یک سناریوی خوش‌بینانه باشد.

رنگ‌بندی 3 مدل گلکسی اس 22 سامسونگ

به گفته‌ی راس یانگ، سامسونگ پرچمداران جدید خود را با این رنگ‌بندی عرضه خواهد کرد:

  • گلکسی اس 22 : مشکی، سبز، صورتی طلایی، سفید
  • گلکسی اس 22 پلاس : مشکی، سبز، صورتی طلایی، سفید
  • گلکسی اس 22 اولترا : مشکی، قرمز تیره، سبز، سفید

البته بعید نیست که برخی از این رنگ‌ها، منحصر به یک بازار خاص باشند. رنگ قرمز مدل Ultra هم شاید به تعداد سایر رنگ‌ها، تولید نشود.

سری گلکسی اس 21

چند رنگ سری گلکسی اس 21 سامسونگ

درباره طراحی گوشی‌ها، انتظار تغییرات رادیکال نمی‌رود؛ هرچند که شاید سامسونگ در چیدمان دوربین‌های عقب، تاثیر کوچکی از ال جی گرفته باشد. ارتقای قابل توجه در سخت‌افزارهای داخلی و ظرفیت باتری هم چندان محتمل نیست.

البته قطعا می‌توانیم منتظر ویژگی‌های بهبودیافته‌ای باشیم که بیشتر در فناوری صفحه نمایش و عملکرد گرافیکی، نمود پیدا می‌کنند. باید دید مدل معمولی گلکسی اس 22 در برابر آیفون 13 چه در چنته خواهد داشت و آیا مدل اولترا با قلم دیجیتالی S Pen گران‌تر از آیفون 13 پرو مکس خواهد بود؟

[لینک منبع=”https://www.phonearena.com/news/samsung-galaxy-s22-5g-series-production-start-colors-leaked_id136177″ name=”phonearena” rel=”nofollow” ]phonearena[/source ]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*