مشخصات فنی تبلت گلکسی Tab A8 سامسونگ

برخی از مشخصات فنی تبلت گلکسی Tab A8 سامسونگ تأیید شد

گیک‌بنچ مشخصات فنی یک تبلت با برند سامسونگ را تأیید می‌کند که ظاهراً مربوط به تبلت گلکسی Tab A8 است. به زودی از این تبلت رونمایی خواهد شد.

سپتامبر گذشته مشخصات فنی کامل تبلت گلکسی Tab A8 سامسونگ فاش شده بود، اما تاکنون هیچ یک از آن‌ها تأیید نشده بود. اکنون به لطف پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench برخی از این مشخصات رسماً تأیید شده است. جالب اینجاست که هرچیزی در گزارش قبلی فاش شده بود تأیید شده است.

نسخه Wi-Fi این تبلت با شماره مدل SM-X200 و مدل LTE آن با شماره مدل SM-X205 وارد بازار خواهد شد.

آنطور که گیک‌بنچ نشان می‌دهد، هر دو این نسخه‌ها از چیپست Unisoc Tiger T618 قدرت خواهند کرد. در حالی که خود سامسونگ سازنده چیپست‌های اگزینوس است، تعجب می‌کنیم که چرا تصمیم گرفته از چیپست‌های برند نه چندان نام آشنای Unisoc روی این تبلت استفاده کند. در هر صورت، این چیپست از دو هسته Cortex-A75 قدرت می‌گیرد که 2 گیگاهرتز فرکانسش است، در حالی که شش هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی نیز آن را همراهی می‌کنند.

این پردازنده با پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MP2 همراه است. علاوه بر این نسخه‌ای که در گیک‌بنچ آزمایش شده 3 گیگابایت رم را نشان می‌دهد، هرچند ما انتظار داریم یک نسخه با رم 4 گیگابایتی از تبلت گلکسی تب A8 هم عرضه شود. در انتها به حافظه داخلی 128 گیگابایتی این تبلت اشاره شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*